keskiviikko 18. joulukuuta 2013

Pitkästä aikaa pidemmällä lenkillä!

Mä en ole sitten lokakuun puolimaratonin jälkeen käynyt pidemmällä lenkillä, että oli jo vissiin vähän aikakin :D Alottelin juoksun kanssa rauhallisesti puolikkaan jälkeen ja juuri silloin, kun mun oli aika käydä juoksemassa pidempi lenkki niin sitten olikin se luomen poisto ja sen jälkeen aloittelin juoksua taas rauhaksiin, kun oli muka niin pitkä tauko :D




Tänään ei ollut kyse mistään ihmeellisen pitkästä lenkistä, mutta vähän pitemmästä lenkistä kuitenkin :) Kävin lönköttelemässä 12 kilsan lenkin ja ai että teki muuten hyvää! Jotenkin eilen tuli salin jälkeen muutenkin mietittyä, että kuinka ihanaa kun pääsee menemään rauhaksiin pitemmälle lenkille! Siinä ei ole mitään häiriötekijöitä, vain minä, musiikki ja omat ajatukseni. Toki on tietenkin myös muut ulkonaliikkujat, mutta silti :D 

Ja se on kivaa mennä rauhassa omaa tahtia ilman, että tarvii miettiä mitään aikatavoitteita :) Sillon juokseminen ei tunnu mun mielestä lainkaan raskaalta! Ei tule sitä keuhkojen poksahtamisefektiä ;) Toki mulla vähän takareidet jumitti eilisen salitreenin jäljiltä, joten ylämäet teki vähän tiukkaa :D Mutta hyvin sujui ja enköhän ole valmis loppuviikosta vähän pidemmälle lenkille ;) Pitää katsella!

Heh, tuli muuten kiva fläsbäk kesästä lenkin jälkeen, kun kesällä noita 12 kilsan lenkkejä tuli tehtyä useammin. Lenkin jälkeen iski kaamea väsymys ja pohjaton nälkä! Töissä oli kiva istuskella noitten lenkkipäivien jälkeen, kun olisin voinut syödä ihan jatkuvasti :D Söin tänään lenkin jälkeen kotona ison lautasellisen pasta bolognesea raejuuston kanssa ja bussiin hypätessäni mulla alko taas olemaan kiljuva nälkä :D Oltiin äitin kanssa menossa joululahjaostoksille, joten onneksi mulla oli käsilaukussa proteiinipatukka, muuten olisin ollut nälkäinen kiukkupussi heti alkuun ;)







Onneksi käytiin myös syömässä, joten hyvin jaksoin ostaa viimeiset joululahjat :) Oli kiva syödä ulkona mun kasvisruokavaltavirrasta poikkeavaa kasvisruokaa! Yleensä kun tulee syötyä joku salaatti tai kasvishampurilainen :D Uusia makuelämyksiä ;)
  Nyt onkin enää lahjojen paketointi edessä, mikä ei ole ihan mun mielipuuhaa, kun en ole kauhean lahjakas paketoija :’D  Mutta ehkä mä selviin?!

Mites muilla on lähtenyt puolimaratonin tai jonkun muun juoksutapahtuman jälkeen juoksuharrastus käyntiin? Ihan hyvin vai vähän yskien niinkuin mulla :'D

2 kommenttia:

  1. Teet sie mitään hiilaritankkausta tai juot sikana vettä ennen noita pidempiä lenkkejä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En kyllä itseasiassa tee mitään tankkailuja :D Puolimaratoni oli ainut, jota varten tein hiilari- ja vesitankkausta. Normi pitemmille lenkeille vaan varmistan et syön ja juon tarpeeksi ennen lenkkiä :) Kesällä mulla on aina juomapullo mukana!

      Poista

Kiitos kommentistasi :)