perjantai 20. joulukuuta 2013

Pönöttäjä


Tänään oli mulla kyllä aikamoisen jännät paikat, sillä aamulla suuntasin kuvaukseen :D Kaikenlisäksi kuvauspaikalla mulle tuli vasta ilmi, että näyn kuvassa ihan kokonaan. Heh, en todellakaan ollut mitenkään kummoisemmin siihen varautunut. Perus hiukset kiinni ja paita kissan karvoissa Pia :’D Onneksi olin sentään kuitenkin meikannut, vaikka blogiin laitankin sen kummemmin ajattelematta meikittömiä kuvia niin kivempi se on, että lehdessä on vähän freessimpi naama :D Valitettavasti mulla ei ole jutun julkaisu ajankohdasta mitään tietoa, sanonpa vaan että kannattaa seurailla Iltalehteä :)


 Kuvauksen jälkeen kuljin ihan  hoo moilasena eteenpäin, mutta löysin kuitenkin ihan turvallisesti miten niin kävelin ajotiellä, kun en  sitä rakennustyömaan takia tajunnut Sats Elieliin. Olin tänään menossa myös isoveljeni luokse käymään, joten kaikista helpointa oli tehdä salitreeni Helsingissä. Mulla oli vielä tallella yksi ilmaislippu, niin helpointa oli suunnata Satsille. Paikan päällä mulle ilmeni, että salilla oli remppa meneillään, mutta eipä sille voi mitään :P Eihän se treeniä haitannut, toki käytävällä piti joskus väistellä liikuteltavia lokeroita. Ison plussan voisin kyllä kyseisestä salista sanoa, että siellä oli sellainen ns. crossfit puoli, jos olisin kaverin kanssa ollut, niin olisin saattanut innostua kokeilemaan jotain temppuilua ;) Kummastusta aiheutti se, ettei siellä mun tietääkseni ollut alataljaa :o




Kovan pähkäilyn tuloksena, päätin tehdä hauis-selkä treenin. Olin kyllä päättänyt tehdä selkää, mutta sen kanssa treenattavan lihasryhmän kanssa meni aikaa pohtia :D No koska tiistaina ei tullut treenattua hauiksia erikseen, niin nyt oli sitten niitten vuoro.

Treeni:

 -Hauiskääntö mutkatangolla 3x8 1x5
-Hauiskääntö taljassa 2x10 1x7
-Scott-penkki 3x8 1x5
-V-kahva ylätalja 4x8
-Pullover 4x10
-Yhden käden kulmasoutu kp 3x10
-T-soutu 3x10 1x5

Treenin olin taas koonnut lemppariliikeistä, ja kyllä v-kahvalla tehty ylätalja kuuluu niihin ;) Mukavaa oli huomata kehitystä joissakin liikkeissä :) Vaikkei nyt painoissa niin siinä, että toistoja meni enemmän kuin aikaisemmissa treeneissä! Jes! Aika monessa liikkeessä sain tehtyä niin loppuun ettei enää vaan painot nousseet :)




Pieniä kauhun hetkiäkin sain kesken treenin kokea, kun tajusin unohtaneeni mun kaapin avaimen jonnekin :’D Näin jo sieluni silmin, kuinka joudun pyytämään henkilökuntaa sahaamaan kaapin lukon auki :’D No onneksi se oli siellä minne sen olinkin unohtanut!


Hyvä treeni taas oli, joskin vatsojen teon kanssa sain taas vähän taistella ;) Kovasti mietin niitten skippaamista, kun aattelin kiirehtiä isoveljen luokse, mutta kun päätin tehdä vatsoja eri tyylillä kuin viimeksi niin sitten ne teki ihan mielellään :)

 
 
Illalla viettettiin mukavaa äiti-tytär laatuaikaa Dallasin ja viinilasillisen parissa ;) Tosin tajusin siinä loikoillessani, että olin tehnyt emämokan, kun en ollut varannut etukäteen junalippuja huomiseen Oulun junaan, eikä niitä lippuja sitten enää jäljellä ollutkaan :P Koska en aio tukea VR:n ryöstöhintoja (enkä takuulla matkusta 10 tuntia pikajunalla) niin lähtö Ouluun viivästyy päivällä :S Tokihan on kyllä kivaa saada lisä päivä perheen parissa <3 

Ja joo, tänään kyllä tuli tajuttua ettei se kuvattavana oleminen todellakaan ole helppoa :'D Siinä vaan pönötin ja yritin hymyillä. Koetteko te kuvaustilanteen luontevaksi? 

8 kommenttia:

  1. Voi apua, tiiätkö mulle tuli mieleen, että jos ne kuvaakin kokonaan, mutta en uskaltanut sulle sanoa siitä, ettet panikoi. :DD Tiiä sitten kumpi oisi ollut parempi vaihtoehto.. Nooo, se on nyt tehty ja jännityksellä ootellaan, milloin Iltalehdessä pläjähtää jotain näytille! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ihan hyvä ettet sanonut :D Olis ollut vaan kahta kauheampi jännitys, kun menin sinne :D Siis oisin varmaan yrittänyt kauheasti laittaa tukkaa ja tuskaillut sen kanssa koko ajan :D Nyt menin ns. enemmän omana itsenäni enkä sit yrittänyt liikaa, heh :D

      Poista
  2. niinku jo instaankin kommentoin niin jee, täähän on niinku ois sukua julkkikselle! hihiih ;) vähän siistiä, ny vaan odottelemaan julkaisua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehhhehee ;) Ja sit kuvan nähtyäs ja jutun luettuas toivotki ettet oo melkein sukua julkkikselle xD No joo, ois kyl ihan jees tietää et mihin lehteen se tulee, ku menee vielä ihan ohi iteltä :D

      Poista
  3. Heh jännää :D Oliko siinä sit paljonkin haastattelua? Täytyy varmaan pitää silmällä. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ei siitä haastatteluostiosta nyt mikään julmetun pitkää tuu :D Aika lyhyt periaatteessa. Mun käsitykseni mukaan se on osa sellasta isompaa artikkelia. Aika jännää kyl on :D

      Poista
  4. miks susta tehdään lehtijuttu?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haastattelija oli lukenut mun blogista mun ylipronaatio- ja penikkavaivoista ja hän oli tekemässä artikkelia suomalaisten jalkavaivoista niin haastatteli mua mun jalkaongelmista :D

      Poista

Kiitos kommentistasi :)