sunnuntai 12. tammikuuta 2014

Combat rakkautta


Hankittuani Viilingin kuntokeskusjäsenyyden mun suosikki jumppiin kuului bodycombat. Se oli mulle tuttu ryhmäliikuntatunti jo fressiajoilta. Combattiin oli vaan päästävä joka viikko ja olin tunneilla aina ihan fiiliksissä. Mutta sitten siinä kävi jotain. Mullahan ei ollut mikään hyvä kunto Viilingissä aloitettuani ja kun aloin käymään combatin lisäksi bodypumpissa niin huomasin, että combat ei enää luistanutkaan niin  hyvin, kun edellisenä päivänä oli käynyt pumpissa. Yhtäkkiä sitten lopetinkin kokonaan käymään combatissa. Viimesin kerta oli, kun kävin Antin kanssa yhdessä combatissa ja se oli kyllä mulle sinetti siihen, että ei se combat kiinnosta enää ollenkaan.



Jostain kumman syystä kuitenkin viime kesänä mua alko taas houkuttelemaan combat, mutta syksyllä en palannut tunneille, koska kuntonyrkkeily vei mun jumppa ajat ja ennen joulua ei tullut oikein jumpissa kauheasti käytyä. Tällä viikolla kuitenkin mulle selvisi, että tänä sunnuntaina vaihtuvana jumppana oli combat ja päätin, että nyt vihdoinkin meen sitä taas koittamaan. Toki vähän jännitti, koska combat on aika rankkaa, varsinkin kun siellä ei ole yli vuoteen tullut käytyä!

En tiedä yhtään monesko ohjelma on nyt menossa enkä kauheasti kiinnittänyt huomiota musiikkeihinkaan, koska olin oikeasti koko tunnin ihan fiiliksissä! Yleensä uudet ohjelmat on mulle vähän sellasia, että en alkuun pääse niihin sisälle ja tulee paljon sekoiltua. Mutta nyt olin jo ihan mukana heti lämmittelybiisistä lähtien! Se tuntui heti jotenkin omalta ja tuntui siltä, ettei taukoa koko combatista olisi ollutkaan ja ihmettelin, että miks olin siihen edes kyllästynyt. Tuntu et sain kosketuksen siitä paljon puhutusta fitnessmagicista ;)

 
Uskon et fiilikseen myös vaikutti se parempi aerobinen kunto ja ehkä syksyllä harrastettu kuntonyrkkeily (?) Kun kaikki lyönnit oli kuitenkin tuttuja  Missään vaiheessa ei tullut fiilistä, että haluisin päästä kotiin eikä se ilman hakkaaminenkaan tuntunut hölmöltä, niiku joskus kuntonyrkkeilyn jälkeen on tuntunut. Eilinen jalkapäivä kyllä vähän vaikutti jalkaliikkeiden teossa esim. askelkyykyntapasia liikkeitä oli vähän jäykähköä tehdä :P  
 

Harmikseni combattia on mun salipäivinä, joten mun vakkariohjelmaan se ei pääse :( Tosin enpä ehdi siihen kyllästymään ;) 

Onko teillä jotain ryhmäliikuntatuntia johon olette joskus kyllästyneet, mutta löytäneet sen kiinnostuksen uudelleen? Mitäs tykkäätte nykysestä combat ohjelmasta? Mä tykkäsin siitä ainakin tosi paljon :)

4 kommenttia:

  1. mulla on nyt selvästi mennyt jotain ohi, johon joka toisessa blogissa viitataan; mikä ihmeen fitnessmagic???? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mäkään 100% osaa selittää et mitä se tarkottaa, mut mun mielestä se on sellasta ku oot esimerkiksi. jumpassa ja on sellanen flow, että se koko tunti on vaan sellasta super fiilistä ja se soljuu vaan :D

      Poista
  2. Combat jee!! Kuten aamusalilla siulle sanoinkin, niin en oo käyny tämänhetkistä ohjelmaa vielä kokeilee, mutta pitää käydä joku viikonloppu kun se on taas vaihtuvissa jumpissa. Tuo tiistaipäivä on tosiaan aika huono meidän saliohjelman kannalta...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sun pitää kyllä päästä sitä koittamaan, koska mun mielestä se oli ihan huippu :) Mennään yhdessä taistelemaan sitku se tulee vaihtuvaan jumppaan :)

      Hih, meidän saliohjelma <3

      Poista

Kiitos kommentistasi :)