perjantai 24. tammikuuta 2014

Viimeisiä viedään


Mulla ei ole nyt kyllä hajuakaan, että millasena tää postaus tulee ulos tai saanko sitä edes julkaistua, koska koko blogger on aivan sekaisin. Ainakin mulla se temppuilee >:( Alkaa jo pikku hiljaa kypsyttämään tämä ainainen temppuilu….

Mutta oli mulla muutakin asiaa kuin bloggerin kiroaminen :D Nimittäin tänään oli kevyen viikon viimeinen treeni! Huh ja helpotus!  Maanantainahan kevyesti treenaaminen ei tuntunut pahalta, oli kivaa kun sai tehdä salilla kevyesti ;) Tiistaina mua vähän ihmetytti, kun salitreeniin meni vaan 45 minuuttia! Olin just ennen treeniä syönyt ruuan ja salilta pois lähtiessä mulla oli vielä ihan täysi olo :’D Pohdin jopa itsekseni, että kannattaako sitä palkkariakaan edes ottaa, kun tuntui niin kevyeltä, mutta lisäkaloreiden vuoksi ehkä ihan hyvä ottaa ;)




Eilen alkoi sitten lopulta oikein korpeamaan koko kevyt viikko. Olin tekemässä jalka-käsitreeniä ja tuntui todella turhalta olla vaan heiluttelemassa painoja. Jalkaprässi ja sjmv toki tuntuivat vähän raskaille, mutta sitä kaikkensa antamista ja itsensä voittamisen tunnetta ei tullut. Koko salilla oleminen tuntui ihan käsittämättömän turhalta ja muut treenarit vaan treenasivat täysillä ja mulle ei tullut edes hiki eikä hengästyttänyt!




Tänään kuitenkin sitten olin uudella asenteella salilla ja päästiin Freyan kanssa piiiitkästä aikaa taas yhdessä treenailemaan ;) Aikataulut ei oo oikein menneet yksiin ja eilen mun pyöränlukko oli umpijäässä, joten en aamutreenille kerennyt :(

Projetki-leuanveto menee mulla edelleen aika surkeasti :’D No ainakin meni paremmin kuin viime viikolla, mutta muuten ei kyllä oikein vakuuta itseä. Hassua kun tuntee itsensä ihan tyhmäksi ja voimattomaksi, kun en jaksa edes yhtäkään leukaa vetää :’D  Mutta enpä antanut sen lannistaa niin kuin viime viikolla. Pahin virhehän on se, että lopettaa koko harjottelun, ku en mä vaan osaa.

Olihan se tää päivä taas painojen heiluttelua. Ainoastaan rintaliikkeet tuntui mulla sellasilta, että vähän alko tuntumaan, mutta ei kuitenkaan sillä normaalilla tavalla. No olihan siitä kevyessä viikossa se hyvä puoli, että lankuttaa tarvitsi tänään vain 3x 30 sec, eikä 3x 1min. Jee :D Kyllähän se ikävältä tuntui, mutta sitä epätoivoista  tää ei ikinä lopu- oloa ei tarvinnut kärsiä ;)

Ja meillä oli niin muukaavaa, kunpa olisit ollut muukaanaa...


Parempi sitten ollakin ensi viikolla supernaisen voimat tai ainakin maanantaina oon menossa niin innosta puhkuen kurittamaan rautaa, että ainakin aion väsyttää lihakset oikein kunnolla. Sillon mennään eikä meinata ;)
 
Mutta nyt toivottelen hyvää viikonloppua ja toivon, että tän postauksen julkaiseminen onnistuu :)

6 kommenttia:

  1. Heitin sinulle haasteen blogissani. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, pitääpä käydä katsomassa :)

      Poista
  2. Joo siun teksteissä näkyy nykyisin ihan outoja symboleja lauseiden lopussa. Niinkuin puhelimen kuva tai tietokoneen kuva :O Mistähän tuo johtuu?

    Mut hei, nyt sit ens viikolla kunnon selkäsaunaviikko!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hassua ku se ei itsellä näy, mut esim. Antin puhelimessa ne symbolit näkyy :P Johtuu varmaan siitä, et kirjotan nyt ekaks tekstin wordissa ja sit siirrän sieltä bloggeriin et pitäis näemmä hymiöt laittaa vasta bloggerissa :P

      Todellakin ;)

      Poista
  3. Toi on niin huippu tunne kun ei malttas oottaa et pääsee tosissaan kiskomaan rautaa! Tollanen olo tulee itelle aika nopeesti jos muutama välipäivä tulee putkeen. Kevyen viikon jälkeisestä fiiliksestä en sitten taas tiedä mitään, kun en sellaisia pahemmin ole tosiaan viettänyt. Syksyllä tosin oli yksi viikko (!) kokonaan etten treenannut yhtään. Pidin pakkolomaa :D Loppuviikosta alko olee jo sietämätön polte päästä treenaa kunnolla :D

    Mut onneks sun kevyt viikko on nyt taputeltu ja pääset sieki taas tositoimiin! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin on :D Ihan sika kivaa ajatella ettei tarvitse heilutella niitä painoja vaan et oikeesti pääsee antamaan taas kaikkensa! Joo, mua kyllä vähän jännittää, että tuntuuko kevyen viikon jälkeen raskaammalta painot vai kevyemmältä, mutta toisaalta oli mulla joululomalla viikko salista lepoa ja sen jälkeisellä viikolla nousi kyl penkistä maksimi enkka ja jalkaprässilläkin jaksoin enemmän kuin aikasemmin et ehkä ei niin paljon kannata pelätä :D

      Huomenna onneksi tosiaan pääsee ;)

      Poista

Kiitos kommentistasi :)