tiistai 25. helmikuuta 2014

Toi kisaa varmaan jossain body lajissa

Alkuun haluan todeta, että teitä lukijoita on tullut taas reippaasti lisää! Mikäs sen mukavampaa :) Kävijämäärätkin ovat hiponeet pilviä viime päivinä, mikä johtunee Heidin postauksesta. Nyt kun osa lukijoista saattaa olla uudempia, niin mietin että olisiko aika esimerkiksi kysymyspostauksen? Mitäs mieltä olette?

Otsikon keksimiselle tuli nyt vähän dilemma, miksi otsikoiden keksiminen on niin hankalaa?! Mutta koska kävin eilen ihanan Minnin kanssa tekemässä yhteistreenin, niin otsikoksi sopii se ensimmäinen ajatus, kun näin Minnin treenaamassa Viilingissä.  Ollaan siis käyty samalla salilla ennen Minnin muuttoa Lappeenrantaan! Mä olin silloin saliurani alkuvaiheilla ja muistan säätäneeni ylätaljan kanssa. Minni oli silloin samaan aikaan treenaamassa ja sarjatauolla tuumasin, että hän treenaa varmaan joihinkin body kisoihin, kun treeni näyttää niin rankalta. En edes tajua, että mistä moinen ajatus, kun en silloin hirveästi tiennyt mistään tuollaisista kisoista :P Mutta jotenkin treeni näytti niin kovalta ja tavoitteelliselta, että se tuli mun mieleen :)



Ollaan siis Minnin kanssa aiemmin salilla moikkailtu, mutta eilen sovittiin sitten yhteistreenit, kun Minni oli Joensuussa käymässä. Mua aina vähän jännittää uusien bloggaajatuttavuuksien tapaaminen, koska oon oikeasti vähän ujo vaikkei sitä mun kälätyksestä uskoisi. Mutta jännitys oli taas kerran aivan turhaa, sillä heti tuntui luontevalta Minnin seurassa :) Tehtiin rinta-olkapäätreeni, sillä meillä molemmilla oli aika samoja liikkeitä ohjelmissamme. Itsellä starttasi tällä viikolla kevyt viikko, joten sen mukaan itse menin. Kevyt viikko oli kyllä itselle niin tervetullut, koska viime aikojen lihasjumit eivät ole tuntuneet enää edes kivoilta. Pohkeet on edelleen jumissa lauantain jalkatreenistä…


Mulle ei kevyt viikko ainakaan viikon alussa aiheuta turhautumista, vaan on suorastaan ihan hauskaa, kun salilla saa tehdä joskus kevyesti treenejä. Loppu viikosta yleensä alkaa sitten jo kaivata niitten raskaampien treenien pariin! Mutta siihen treeniin! Minnin kanssa oli tosi kiva käydä treenaamassan :) Siis parhaiten sitä voi oikeasti kuvata sanalla luonteva. Siis tiedättekö kun käy salilla sellaisen henkilön kanssa, jonka kanssa kaikki vaan sujuu? Ei tarvitse pähkäillä että mitäs nyt tehtäis? Sarjatauoilla pystyi helposti vaihtamaan ajatuksia ja sain myös hyviä tekniikkavinkkejä esim. penkkiä varten. Mulla naksuu toinen olkapää penkkiä tehdessä ja se häiritsee, koska ennen se ei oo naksunut. Teen penkkiä aika kapealla otteella, joten leveämpi ote saattais siinä helpottaa. Vähän epäilen, että käytän liikaa olkapäitä penkkiä tehdessä. 




Oon käynyt eri bloggareiden kanssa tekemässä salilla yhteistreenejä ja kaikissa niissä on ollut tosi kiva huomata, ettei sillä ole mitään väliä kuinka kauan toinen on treenannut. Tarkoitan tällä sitä, että itse olen yleensä se, joka on käynyt vähemmän aikaa salilla. Koskaan mun ei ole tarvinnut tuntea, että oon jotenkin eriarvoisempi, kun oon vähemmän aikaa käynyt salilla. Kuulostaahan se hullulta, että joku sorsisi vähemmän salilla käynyttä, mutta niitäkin varmasti löytyy. 



Treeni sujui hyvin ja kevyellä viikolla on kiva myös huomata, että treeneihin ei kulu niin paljon aikaa verrattuna kuinka paljon niihin normaalisti kuluu! Juurikin sen takia, koska toistomääristä tehdään  vain puolet.

Kiitos Minni siis vielä eilisestä yhteistreenistä ja ehdottomasti käydään joskus uudestaan ;) Ja kiitos myös parempi laatuisista kuvista :)

Hyvää viikon alkua ja muistakaa välillä myös kevennellä treeneissänne!

4 kommenttia:

  1. Kiva kun pääsitte treenaamaan Minnin kanssa! :) Miulla on jo ihan ikävä meidän yhteisiä treenejä(KIN), mutta toivotaan että päästään vetäisemään taas joku kunnon setti sit kun tuut tänne <3

    annamuntreenaa.fitfashion.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin oli :) No mulla on kans ikävä niitä treenejäkin ;) Ois kyllä huippua, jos päätäis tekemään siellä yhteinen treeni! En malta odottaa pääsiäistä <3

      Poista
  2. Hahah naurahdin vähän tuolle bodylajeissa kisaamiselle, mutta no eipä tuo kieltämättä kaukana ollut totuudesta nykyiset olosuhteet huomioon ottaen :D Hihi! Kivaa oli, joskus uudestaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehkä mun ensi oletus oli jokin ennustus, heh heh ;) Niin oli kyllä kivaa ja joskus ehdottomasti uusiks :)

      Poista

Kiitos kommentistasi :)