keskiviikko 19. maaliskuuta 2014

Olen tyytyväinen suoritukseeni

Se oli kuulkaas tänään se yks kauheimmista juoksuharjoituksista tänään. Arvaatteko jo ;)   No tietysti kyseessä oli vetolenkki! Toki vaikka vetojen tekeminen ei ole mun suosikkipuuhaa niin silti niitä teen, koska pääsen haastamaan itseäni ja mun mielestä juoksua on myös hyvä treenata monipuolisesti. Ei tule tehtyä aina niitä löllöttelylenkkejä. Tänään tein vetoja 10 kilsan lenkillä eli juoksin vetojen aikaan kovempaa kuin normaalisti. En kuitenkaan täysiä, koska tarkoituksena oli kuitenkin jaksaa juosta pidempiä vetoja.



Antti lähti mulle mukaan pyörällä kirittäjäksi ja se oli ihan huippua, koska vetoja on kivempi tehdä, kun on tsemppari vierellä! Lämmittelin lenkin alkuun sen 2 kilometriä ja lähdin tekemään ensimmäistä vetoa. Ja se ensimmäinen veto oli aivan hirveä. Koko ajan sai tsempata, että jaksan reippaampaa tahtia eteenpäin. Vedon loppuvaiheilla tuntui, että keuhkot poksahtaa, mutta pyrin jatkamaan loppuun asti. 

Olin ennen lenkkiä suunnitellut jotenkuten, että minkä pituisia vetoja tekisin. En tiennyt niitten pituuksia, mutta mietin vaan, että juoksen paikasta a paikkaan b. Ensimmäisen vedon jälkeen kuitenkin ajattelin, että olin suunnitellut loput vedot liian pitkiksi, että niitä pitäisi lyhentää.  Tietenkin tuo ajatus ehkä alkuun harmitti, että kun mä en jaksa. Mietin, että pyrinkö olemaan liikaa mukavuus alueellani? Päätin kuitenkin, että pitää mennä omien rajojensa mukaan eikä vetää itseään piipuun. 

Tein yhteensä 4 vetoa, pituuksia en mitannut. Vauhti meni 12-14 km/h välillä vedoissa. Eli aikamoista haitaria, mutta vetojen loppu puollella vauhti alkoi aina hidastumaan. En siis mennyt mitään päätä huimaavia vauhteja, mutta selvästi reippaampaa kuin mun normaalia vauhtia! 

Ja olin kyllä todella tyytyväinen, vetolenkkiin! Menin reippaampaa tahtia kuin normaalisti, vedoissa olin paljon mukavuusalueeni ulkopuolella ja fiilis oli huippu aina niiden jälkeen! Tyytyväinen olen siihen, että vaikka en pakosti tee niitä mitenkään kaikkien oppien tai juoksuvauhteja parhaiten kasvattaen, niin teen vetolenkkejä kuitenkin!

 
Tähän en kyllä keksi mitään sopivaa aasinsiltaa, mutta hypätään nyt juoksusta sitten proteiinipatukoihin. Toimin siis buzzadorina eli pääsen testaamaan ja jakamaan tuotteita kampanjoissa, joihin pääsen mukaan. Oon tosi tarkka, että mihin kampanjoihin osallistun. Oon saanut useampia kutsuja tässä vuoden aikana, mutta en ole niihin ilmottautunut, koska en ole halunnut testata tuotteita, jotka ei mua kiinnosta. Varsinkin blogikampanjoiden suhteen oon tarkka. Jos tuote ei liity mun blogiin mitenkään, niin en siitä halua blogissani kirjoittaa. Vihdoin ja viimein eteen tuli kiva kampanja, sain kutsun siihen ja pääsin mukaan! Kyseessä on siis Teho Sportin proteiinipatukkakampanja. Tämä ei ole blogikampanja eli en tule kirjoittamaan näistä mitään erillisiä omia postauksia. Mutta koska proteiinipatukat liittyvät jotenkin blogini aiheeseen niin saatan niistä kuitenkin jotain mainita postauksissa, kunhan paketti tänne kotiin saapuu! 

Tiedän, että kaikki eivät tykkää buzzador-kampanjoista, kun niitä sitten vilisee monessa blogissa. Mutta nyt kyseessä on buzzaus kampanja, niin ehkei kaikki blogit kilju Teho Sportin patukoiden ominaisuuksia ja tuoteselosteita. Itse oon innoissani tästä kampanjasta, kun viimeksi oli vuosi sitten buzzador kampanjassa mukana ja on kiva päästä jakamaan kavereille proteiinipatukoita :)

Millaiset juoksuharjoitukset menevät teidän mukavuusalueenne ulkopuolelle? Ja jos olet kiinnostunut buzzadorina toimimisesta niin pistä vain sähköpostia blogini sähköpostiin (osoite sivupalkissa) ja saat multa linkin sinne :) Toki muutenkin voi liittyä buzzadoriksi, mut itse saan pisteitä värväämistäni buzzadoreista ;)

2 kommenttia:

  1. Heti kun luin, että Antti lähti messiin pyörällä kirimään, niin tuli mieleen kun Rockyssa se valmentaja sito köyden Rockyn lantion ympärille ja Rockyn piti vetää sitä juostessa ;D! Joten siitä treeni vaihtoehtoja :)!

    Joskus tein vetoja kanssa lenkin aikana ja se oli sillon ihan hauskaa, vaikka olinkin surkea. Mun matkat oli suhteellisen lyhyitä, niin en tiennyt millasia vaikutuksia sillä oli. Mutta juokseminen ylipäänsä on mun mukavuusalueen ulkopuolella :D.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hhahha, joo Anttikin sellasta ehdotteli ;) Mut en kyllä ala ehkä sitä hilaamaan pyörää kiskoen :DD

      No kuule et oo voinut olla surkea, kun oon kuitenkin juossut vetoja :) Jokainen tekee parhaiten omalla alueellaan! Mä vaihtelen vetojen tekemisessä, että joskus teen lyhyitä vetopyrähdyslenkkejä ja joskus teen noita pitempiä :) Enkä kyl itsekkään tiedä et onko noi nyt tuoneet jotain vaikutusta :'D Mut teenpähän vaan!

      Poista

Kiitos kommentistasi :)