perjantai 28. maaliskuuta 2014

Oman elämänsä fitness-tähti

Nyt kun salisitseistä on vihdoin ja viimein toivuttu niin niistä voi myös kirjoittaa. No ei vaineskaan, tai no eilen oli illalla niin väsy olo etten enää jaksanut alkaa postaamaan ;)

Keskiviikkoiset salisitsit oli mulle osoitus radiossa soivien salibiisien lisäksi siitä, että salikulttuuri nostaa päätään myös muuallakin kuin pelkästään Internetin ihmeellisessä maailmassa, vaikkakin hieman humoristisella otteella ;) Meidän ainejärjestö ei ole mikään suuren suuri, joten meidän ainejärjestön järjestämiä sitsejä on tarjolla yleensä kerran vuodessa. Nyt kun sitsit järjestettiin jo toista kertaa vuoden sisään, niin olihan sinne aivan pakko päästä, varsinkin kun teema oli niin mahtava! 



Alkuun ajattelin, että pistän mun perustreenivaatteet päälle ja esitän salisomettajaa. Saliselfieitä selfien perään ja jatkuvaa pullistelua ja posettelua. Kuitenkin halusin vähän jotain jännempää ja päähäni pälkähtikin, että salikulttuurissa on nyt niin pinnalla kisalavoille kapuaminen, varsinkin bikini fitneksen parissa. No päätin sitten, että voin esittää tulevaa bikini fitness kilpailijaa. Suinkaan en ajatellut pukeutuvani biksuihin sitseille. Siellähän tulisi kylmä! Vaan lyhyempsiin shortseihin, korkkareihin ja pinkkiin salitoppiin ja hieman mua normaalia muhkevampaan rintavarustukseen. Tarkoituksena oli myös tehdä isommat ja siistimmät kiharat, mutta mulle tuli kiire ennen sitseille lähtöä ja isompi kiharrinrauta ei suostunut yhteistyöhön. Tuttu ja turvallinen rauta käyttöön ja kauhealla kiireellä sitsivarustus kuntoon. Sitseiltä en halunnut myöhästyä, koska rangaistukset eivät aina ole niistä mukavimmasta päästä ;)

Hymyssä ja poseerauksessa ois vielä vähän harjoiteltavaa ;)


Porukka oli panostanut tosi kivasti. Oli erilaista treenaajaa ja palkkarivaihtoehtoja oli vaikka kuinka monenlaisia ;)  Mutta en nähnyt yhtään Better Bodies-treenaajaa OMG!  Sitsaajille oli järjestetty myös oma PT ja erotuomari. Ja ruokakin oli toki bodaajille sopivaa. Valitettavasti ruokakuvia ei ole, koska en uskaltanut uhmata kännykkäkieltoa :') Alkuruokana oli rahkaa, pääruokana riisiä, jauhelijaa (mulle soijaa) ja hernemaissipaprika-sekoitusta ja jälkiruokana ananasta ja raejuustoa. Ainakin oli proteiinirikasta ruokaa ;) 

Tai ehkä tyydyn vaan somettamaan ja posettamaan ;)
 

Sitseillä oli myös bodaajille sopivaa ohjelmaa. Itsekkin osallistuin kilpailuun, tosin joihinkin osuuksiin jouduin ottamaan varapelaajan häntäluuni vuoksi. Valitettavasti voittoa ei tullut kotiin, vaan rankkua. Tästä voisi syyttä Anttia, kun se ei kannustanut mun ja parini voittoa tarpeeksi ;) Nähtiinpä sitseillä myös mitä inspiroivin bodypump ohjaus! Lesmills ottaisi idean varmasti innolla vastaan!




Kuten tekstistä saattaa ymmärtää, niin mulla oli kyllä todella hauskaa :)  Seura oli hyvää, ohjelma oli hyvää ja tunnelma oli mahtava! Ja mun mielestä on hyvä repiä huumoria salikulttuurista ;) Ei sen tarvitse olla aina niin vakavaa ja vetää hernaria nenään, jos joku vähän huumorin kukkaa viljelee. Se tuo kivaa piristystä omaan harrastukseen!

Sitseillä tapasin myös yhden blogini lukijoista ja voin kertoa, että siitä tuli niin hyvä mieli! Ette voi kuvitellakaan kuinka iloiseksi tulin, kun mulle huikattiin ”Mä tykkään sun blogista ja sulla on muuten ihanat kissat.” Jotenkin sitä tulee helposti vähäteltyä omaa pientä blogiaan Vaikka täällä kävijöitä käy, lukijoita on ja kommentteja tulee postauksiin kivasti, niin eihän tämä nyt ole mitään verrattuna isompiin blogeihin! Tulee ajateltua, että tätä mun blogia lukee suurimmaksi osaksi mun kaverit. Sitten tuleekin tuollainen hetki, kun joku tulee kertomaan ihan kasvotusten, että tämä mun blogi on kiva. Kiitos siis siitä ja oli tosi kiva vaihtaa ajatuksia :) Kissat myös kiittävät kehuista ;) 

  
Te lukijat olette tärkeitä ja teidän ansiosta tätä blogia on kiva pitää <3

10 kommenttia:

  1. Hahaa, sitä on oltu Educalla! Noi sitsit kuulosti oikeesti tosi hauskoilta ja mua vähän harmittaa, etten oo ite jaksanu viiden vuoden opiskelun aikana käydä vielä kertaakaan. Tollaset salisitsit ois kiinnostanu jo muakin sen verran, että oisin halunnu mennä :D No, ehkä minä jatkan tätä salikulttuuriin tutustumista ihan ilman sitsejä ;)

    Ps. mä luen sun blogia ja sulla on tosi kiva blogi! Ja Korppu ja Jackson on ihania <3 Ihan vaan selvensin, jos ei oo vielä käynyt ilmi ;) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, jostain syystä metsiksen sitsit on nykyään Educalla :D Ennen ne on olleet Metrialla, mut mun mielestä Educa on kyl kivempi!

      Onhan sulla vielä mahdollisuus vaikka käydä kerran sitsaamassa ennen ku valmistut ;) Voidaan lähteä vaikka yhdessä sitsaamaan :) Harmi vaan et salisitsit tais olla aika ainutkertainen teema :(

      On tullut onneksi muutenkin ilmi ;) <3

      Poista
  2. Hahah miten hyvä idea sitseille! :D Ja mikä bikinibebe se siellä poseeraakaan... ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli kyllä tosi loistava idea :) Hhahha, poseerauksissa vähän vielä harjoittelemisen varaa ;)

      Poista
  3. Hahaaaa, aivan mahtava idea sitseille! :D Voi vitsit, olispa vielä opiskelija ;) Ja upea fitnessbeibe!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niinpä :D Kyllä näitä tilaisuuksia jää kaipaamaan, ku ei enää ole opiskelija :') Kiitos :)!

      Poista
  4. Vähän on ollut hauska ajatus :D! Hyvä, että oli hauskaa :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin oli :) Ja oli kyllä tosi hauskaa :D

      Poista
  5. Hehe, hauska oli jutella, vaikka rehellisesti sanottuna en muista yli puoliakaan siitä mitä ollaan keskusteltu :D Ja koska itse olin mukana sitsijärkkäysporukassa, niin kiva kuulla että oli siusta (ja toiv. muistakin!) hyvät sitsit! :) T: pt-Elsa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voin kyllä myöntää itsekkin, että en puoliakaan meidän keskustelusta muista ;) Mutta muistan, että hauskaa oli jutella :D Oli kyllä mun mielestä ja muidenkin mielestä tosi hauskaa :) Seuraavana päivänä muisteltiin kuinka hauskaa oli taas olla sitseillä :)

      Poista

Kiitos kommentistasi :)