lauantai 19. huhtikuuta 2014

Onnellinen ystävyydestä

Viime vuoden tammi-helmikuussa mennessäni ekaa kertaa tekemään yhteistreenejä Annan kanssa, olisi mun korviin kuulostanut utopistiselta ajatella, että kuinka hyviä ystäviä meistä tulisi! Nimittäin mua jännitti! Olin kyllä Annan blogia lukenut ja oltiin facebookissa jotain juteltu. Mutta mietin, että jos me ei saataiskaan sanottua mitään toisillemme? Murahdeltais treenin aikana vaan jotain toisillemme tai puhuttaisiin säästä!

Eilen tavatessani pitkästä aikaa ihanan Annan, mun menneet ajatukset taas kuulostaa ihan utopistisilta! Nyt ei tulis mieleenkään ajatella, ettei meillä ois synkannut.  Nähtiin Annan kanssa viimeksi pikkujouluissa ja sen jälkeen molemmilla oli niin kiirettä ja Anna muutti Kouvolaan, niin ei olla ehditty nähdä. Kuultuani mun perheen pääsiäisen vietto suunnitelmista Kouvolan mökillä, päätin heti ehdottaa Annalle, että voitais nähdä, jos oon siellä suunnilla! Mökkireissun varmistuessa ilmoitin Annalle, et kyläily reissu onnistuisi ja päätin ehdottaa yökyläreissua, koska ei olla nähty pitkästä aikaa. Meillä yleensä kaikki kahvittelureissut päättyy siihen, että tuntuu ettei kaikkea asiaa ole ehtinyt edes parissa tunnissa sanoa!

Näinkö ne fitnessbeibet posettaa ;)

Eilen siis saavuin Annalle. Suunnitelmissa oli kuulumisien vaihtoa ja yhteistreenit. Ei haitannut ettei mitään sen erikoisempaa ohjelmaa voinut suunnitella, kun Kouvolassa monet paikat oli kiinni pitkäperjantain vuoksi. Me ei muuta ohjelmaa tarvittu, kun toistemme seura ja yhteistreenit ;)

Ekaksi vaihdettiin kuulumisia ruokailun lomassa ennen salia. Muisteltiin esimerkiksi sitä, että miten ekoissa yhteistreeneissä oli niin tekemisen meininkiä että! Eihän se treenikokemus ollut silloin mitään huikeeta, mutta tehtiin silloin meidän tasoon parhaamme ja tärkeintä oli se, että treenattiin tosissamme salilla! 






Kun saatiin ruuat syötyä ja annettu ruuan vähän laskettua, niin suunnattiin sitten Annan kotisalille Ykköselle. Mulla on se K-kuntokeskuksien vierailukortti, niin sillä pääsee 2 kertaa kuussa K-kuntokeskuksiin kuuluville saleille. Ohjelmassa meillä oli selkä-takaolkapää-vatsa-treeni.   Ohjelmassa oli muun muassa avustavat leuanvedot ja mä en oo koskaan aiemmin käyttänyt leuanvetolaitetta. Voin ihan rehellisesti tunnustaa, että oon tosi aliarvostanut kyseistä vekotinta. Viilingissä tuota laitetta ei ole, mutta joillain saleilla oon nähnyt ihmisen sillä humputtelevan ja oon miettinyt et saako sillä kunnon treeniä aikaan… 

No joo, morjens! Kun pisti sopivan vastuksen, niin sai kyllä itseään ihan henkihieverissä vetää ja aivan uskomattoman tuntuman sai sillä selkään!  Ihan huippu tunne, kun vedät ihan viimeisillä voimillas niitä vikoja toistoja! Pari kertaa tuli mietittyä etten jaksa tehdä sarjoja loppuun, mutta jostain se tahdonvoima löyty!



Oli kyllä hyvä jatkaa treeniä, kun ekojen liikkeiden jälkeen olo oli sellanen, että selkä räjähtää. Totesinkin Annalle, että voitaisko jo lähteä kotiin ;) Ja meillä oli treenitunnelma niin kohdillaan kuin ennen muinoin <3 Treenattiin tosissamme ja nyt ehkä enemmällä tiedolla ja taidolla! Toki tällä kertaa en haahuillut h-moilasena Annan perässä niin kuin ekalla kertaa ;)




Sain myös hyviä vinkkejä takaolkapäiden tekoon. Oon ehkä ”vähän” hurjastellut käsipainoilla ;) Nyt sitten kokeilin oikealla tyylillä ja pienemmillä painoilla, niin tuntui kyllä siltä ettei isompia painoja tarvittu! Vatsojen teossa päästiin sellaiseen sopimukseen ettei inhokki hooveria tehty, vaan tehtiin sitten hyvä supersarja ja russian twistejä. Ja ihmeitäkin tapahtuu, sillä poljettiin treenin jälkeen loppulämmittelyt! Mä oon tainnut viimeksi tehdä loppulämmittelyitä mun saliuran alkuajoissa :P Mutta kun toisen kanssa polki, niin ei se niin kamalaa ollut. 

Treeni oli ihan huippu ja oli kivaa päästä treenaamaan selkää eri tyylillä kuin normaalisti. Ja tänään se on kyllä tuntunut, mulla on siipilihakset ihan jumissa! Annan kanssa oli kyllä taas ihan super huippua treenata <3 Ykkönen oli kyllä tosi hyvä sali varustelultaan ja Anna onkin puhunut siitä Ykkösen hyvästä tunnelmasta ja se oli kyllä loistava! Sarjatauolla olin muuten varma, että Ykkösellä oli treenaamassa Fitfashion bloggaaja Eveliina Nisula, mutta aattelin ettei se nyt Kouvolassa päin asu! No instgrammista myöhemmin illalla selvisi, etten ihan omiani ollut nähnyt ;)

Mun ja Annan ilta sitten jatkui mitenkä muuten kuin höpöttelyllä. Ja oli kyllä huippua, että ehdotin yökyläreissua, koska vaihdeltiin kuulumisia ihan myöhään yöhön. ! Joensuussa  meillä oli tapana käydä aina välillä kahvilla tai treenaamassa, että nähtiin säännöllisen epäsäännöllisesti! On ollut ikävä näitä meidän yhteisiä hetkiä, vaikka kuulumisia ollaankin vaihdeltu!  Onneksi aamulla herättiin sen verran aikasin, että ehdittiin ihan rauhassa jutella aamupalan lomassa. Oli kyllä ihan huippua tehdä tällainen koukkaus matkalla mökille ja mulla oli ihan huippua viettää aikaa rakkaan ystävän kanssa <3

Oli ihanaa nähdä Anna <3 Oot tärkee!

Loppu pääsiäinen menee mökillä rentoillen <3

Tää blogi on kyllä antanut mulle niin paljon, koska olen sen myötä saanut ihania, luotettavia ja ihan uskomattomia ystäviä! 

Rentouttavaa ja ihanaa pääsiäistä kaikille <3

2 kommenttia:

  1. Kiitos käynnistä! :) Tään voimalla jaksaa taas, mahtavaa akkujen latausta! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, että sain käydä <3 Ja kyllä taas jaksaa. Oli kyllä niin ihanaa <3

      Poista

Kiitos kommentistasi :)