perjantai 11. heinäkuuta 2014

23 ja elämä vielä edessä

Yksi syy loman valitsemiselle tälle viikolle oli se, että tällä viikolla oli mulla ja Antilla synttärit :) Vuosi sitten olin Imatralla ja valmistauduin elämäni ensimmäiseen yövuoroon. Hieman erilaista oli viettää synttärit rakkaan kanssa <3

Aamu alkoi mukavasti, kun sain jätskiä tuotuna sänkyyn <3 Ilme ei ollut yhtä onnellinen kuin kuvassa, koska valot räpsäytettiin päälle, kun olin vielä unenpöpperössä ;) Synttäripäivän suunnitelmissa oli käydä syömässä Kauppuri 5:ssa, kun ollaan jo niin kauan suunniteltu sinne menoa ja seurattu Facebookin kautta, että milloine vegepihvin resepti on valmis :) 

Tiistaina (eli synttäripäivänä) olin vielä reipas liikkuja ja kahvakuulailin! Omaa kuulaa ei sentään Ouluun asti tarvinnut viedä, vaan lainasin Antin äidin kahvakuulaa. Tein juoksijan kahvakuulatreenin ilman juoksu osuuksia. Viimeksi tein kyseistä treeniä Imatralla viime kesänä. Sillon mulla ei riittänyt kärsivällisyys yhden käden ja jalan etuheilautukseen, eikä se nytkään paljon paremmin mennyt, mutta päätin sitä kuitenkin tehdä. Yhden jalan maastaveto sujui paaljon paremmin ja kun ei niin kauheasti tarvinnut siihen tasapainoon keskittyä niin tuntumankin sai kohdalleen :) Treeni kesti vain 16 minuuttia, mutta armoton hiki ja hengästyminen puski päälle! Maanantain juoksulenkin ja tuon kuulailun jälkeen en olekaan jaksanut muuta liikuntaa harrastaa kuin hyötyliikuntaa ;) Jospa huomenna jaksaisin lenkkeillä! 

Antin tultua töistä suunnattiinkin kohti Kauppuri 5:sta. Alkuun näytti siltä ettei sinne edes mahdu, mutta onneksi jono kulki nopeasti ja tilaakin riitti meille :) Tilasin itselleni vegehampurilaisen ja lisukkeeksi otin ranskalaiset valkosipuli majoneesilla, Antti otti Teurastajan ;) Annokset olivat hyvän kokoiset ja hampparit olivat hyvät, eikä hintakaan suolainen ;) Eli meidän odotukset palkittiin ja oli mukavaa käydä syömässä synttäripäivällinen kivassa paikassa :) Syönnin jälkeen pyörittiin kaupungilla ja tottakai poseerasin toripoliisin kanssa ;) Löysin itselleni myös tosi kivan lippiksen :) Jee! Ja nyt loppukesän kuvissa mulla onkin koko ajan lippis päässä ;) 

Kakkua en jaksanut leipoa, mutta luotin tuttuun ja turvalliseen Ben&Jerry'sin Strawberry Cheesecake jätskiin ja siihen vielä mansikoita kylkeen <3

Oli oikein mukava syntymäpäivä ja ikäkriiseistä en kärsinyt, kun alkoholia ostaessa kysyttiin papereita ;) No ei vaiskaan! Mua ei ikääntyminen haittaa, koska mitä vanhemmaksi oon tullut sitä enemmän oon sinut itseni kanssa :) Ja rypyt kertoo elämästä! Ja naururypyt iloisesta sellaisesta :) Mä oon vielä niin nuori, että turha sitä vanhenemista on murehtia, toisaalta miksi sitä pitäisi kenenkään murehtia? No ehkä sen itse ymmärrän sitten keski-iän kriisissä painiessani :"D 

Antin synttäreillä suunnattiin Nallikarin rannalle. Se on toinen must see mulle ollut Oulussa ;) Antti on sitä niin paljon hehkuttanut ja puhunut et siellä meidän pitää yhdessä käydä! Eikun pyörät alle ja Nallikariin! Kauheasti Antti varmisteli et jaksanko yli 10 kilsaa polkea ja vakuuttelin et niinhän me viime kesänä Imatrallakin poljettiin 11 kilsaa rannalle :) Olihan se leppoisaa, kunnes Antti ja hänen kaverinsa ottivat hullun spurtin. Puuuh... Nallikarin ranta oli ISO ja vaikka väkeä oli paljon niin helposti löydettiin paikka! Uimaan en vielä uskaltautunut, koska lämpimiä kelejä on ollut niin vähän aikaan. Keskityttiin enemmän auringon ottoon, eväiden puputtamiseen, höpöttelyyn ja itse luin kirjaakin :) Rannalla oli hauskaa ja jos lämpimät säät jatkuu niin Joensuussa pitää ehdottomasti käydä kanssa rannalla :)

Loma on siis ehdottomasti sujunut rentoilun kannalta! Oon lötkötellyt ottamassa aurinkoa, liikkunut vähän, herkutellut ja tehnyt kivoja juttuja :) Loma minun makuuni siis! Onneksi on vielä viikonloppu jäljellä ennen töiden jatkumista! Ja se vietetään kun Joensuussa :) 

Miten suhtaudutte ikääntymiseen? Podetteko ikäkriisejä? Onko helteet verottaneet jonkun muunkin liikunta innostusta kuin mun?

P.s pahoittelee että kuvat tulee ihme järjestyksessä sinne tänne ripoteltuna, koska bloggasin tabletilla bloggersovelluksella. 

4 kommenttia:

  1. Onnia vielä täälläkin! Kivat synttärit kyllä sulla on ollu :)

    Mun pitäis kai kriiseillä nurkan takana kummittelevasta seuraavasta vuosikymmenestä, mutta onko se kriiseilyä kun välillä ajattelen sen olevan lähinnä siistiä ja taas välillä kauhistelen sitä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Oli kyllä tosi kivaa!

      No ei sitä tarvii kriiseillä ;) Ja ehkä se on ihan normaalia välillä pohtia, että kauheeta ku täyttää jo sen verran ja taas välillä aatella et kuinka siistiä :) Tai siis ku miettii, et näinkö nopeasti se elämä kuljettaa :D?

      Poista
  2. Onnea synttäreiden johdosta! Kivoja kuvia! Sä olet vielä niin nuori, ettei tuon ikäisenä mitään ikäkriisejä kuulukaan potea! :D Tosin en juuri ole sellaisesta kärsinyt itsekään. Mutta vähän kuitenkin. ;) Mutta toisaalta eipä sille vanhenemiselle kukaan mitään voi, niin miksi sitä sitten murehtimaan. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) No niin kyllä oon, olis vähän hupsua kriiseillä tästä iästä :') No ehkä sitä kriiseilyä tulee kaikilla aina vähän ;) Niinpä! Hassuahan se on ikääntymisestä murehtia, kun ei sille mitään voi!

      Poista

Kiitos kommentistasi :)