torstai 3. heinäkuuta 2014

Joulu kesän keskellä!

Maanantaina musta suorastaan tuntui, että joulu olisi saapunut, kun Fitnesstukun paketti saapui! Olin tilannut tuotteet viikko sitten, enkä edes ollut jotenkin ajatellut, että paketti tulisi jo niin nopeasti. Ehkä aiemmin oon tilannut uuden palkkarin siinä vaiheessa, kun vanha on jo loppunut ;) Oon nyt jo jonkin aikaa sinnitellyt mun jäljellä olevalla soijaproteiinilla, mutta kun sekin alkaa jo loppua niin olihan sen tilattava uusi palkkari. Lisäksi olisi ihan kiva, että treenin jälkeisestä palkkarihetkestä voisi nauttia!

 

Tuli kyllä vähän tilattua kaikkea muutakin kuin pelkkää palkkaria! Oon joissakin asioissa tosi pihi ja en ostele mitään lisäravinnehullutuksia, vaan yleensä mietin kunnolla ennen kuin ostan jotain uutuuksia. Nyt ostin palkkarin lisäksi Mannisen suklaa puddingia ja paketin Goodlifen proteiinipatukoita. Multa loppui Fastin puddingi jo aikoja sitten ja pähkäilin kauheasti että mitä ostaisin sen tilalle. Uutta samanlaista makua en halunnut ostaa, etten kyllästy siihen. Muut Fastin puddingi maut eivät oikein houkutelleet.  Blogeissa on jo kauan hehkutettu Mannisen puddingeja, mutta mä en halua tehdä niin kallista ostosta, jos mulla onkin sitten vaan kilo pahaa puddingia. Mariliilla sitten maistoin Mannisen vanilja puddingia ja se oli todella hyvää! Normaalisti en tykkää oikein mistään vaniljajutuista esim. vanilja jugurtti ja vanilja palkkari burb…  Aattelin, että uskallan sitten tilata sitä puddea. Tilasin suklaanmakuista puddea  ja Mariliin mukaan sekin on hyvää. Goodlifen patukat oli  tosi hyvässä tarjouksessa ja koska töissä joskus syön proteiinipatukoita, kun tuntuu että energiat loppuu. Kun yhden patukan hinta on alle euron, niin se on aikamoinen säästö!

Ja lisäksi sain bonustuotteena Fitnesstukun paidan ja sheikkerin! Jes, nyt ei tarvii olla jatkuvasti tiskaamassa sitä yhtä sheikkeriä ;)
 

Tän viikon sadesäät on vähän koetelleet mua. Mua ei yleensä sää nyt niinkään haittaa, mutta ku oon nyt kesän ulkona töissä niin kyllä se jatkuva sade kyllä harmittaa. Eilen olin töiden lopussa aivan totaalisen litimärkä, kotona kaadoin mun kumisaappaasta vettä ! Yäk… Eilen mun oli tarkoitus mennä salille, mutta töistä lähtiessä mua enemmän houkutteli ajatus lämpimästä suihkusta. Se hyvä puoli kolmijakoisessa treenijaossa on se, että se antaa niin paljon anteeksi. Salipäiviä voi vaihtaa, jos suunnitelmat vaihtuu lennosta! Onneksi sadesään harmit haihtui, kun kävin kaverin kanssa sushilla!


Tänään onneksi salille lähdössä ei ollut mitään ongelmaa.  Tuttuun tapaani istuin pukkarissa töiden jälkeisessä väsymyksessä puputtamassa eväitäni. Jotenkin huvittaa, kun nyt kaikki kippokuppijutut on nyt niin in ja joku vielä luulee että mä oon jollain dieetillä kippokuppeineni. No tänään kyllä söin kakkua kans välipalaksi ;)

Treenivuorossa oli tänään selkä ja vatsat. Se on aina niin kummallista kuinka varsinkin selkätreenissä se on niin päivästä kiinni millasen tuntuman selkään saa! Oon nykyään tullut tosi hyvin toimeen ylätaljan kanssa ja tänään se sujui tosi mallikkaasti! Koitin vähän raskaammalla painolla äijäpuolen ylätaljassa ja ekaks aattelin, että tuntuupa tää nyt raskaalta, pitäiskö pienentää. Sitten tajusin, että se tuntuu raskaalta juurikin niissä selkälihaksissa eikä sen kuulukaan tuntua kevyeltä!  Mullahan ei selkätreenissä ole mikään hullua määrä liikkeitä. Supersarjana kulmasoutu ja ylätalja. Pudotus ja maksimisarjoina yhden käden alatalja. Mutta vähemmän on enemmän, kun tekee liikkeet kunnolla ja tehokkaasti! Tänään meni kyllä niin perille, kun selässä tuntuu vielä treeninkin jälkeen. 


Vatsojen treenaaminen on mulle nykyään jotain niin kamalaa. Ennen se oli vähän enemmän asenteesta kiinni, mutta nykyään vatsalihasten treenaaminen tuntuu niin hemmetin raskaalle ja vatsalihakset ei tunnu palautuvan aina edes kunnolla. Teen vatsoja 2 kertaa viikossa ja maantaina hooveria tehdessä vieläkin tuntui, että vatsalihakset ei olleet palautuneet keskiviikon vatsatreenistä.  No lisää treeniä vaan, niin eiköhän se tästä helpota. Ja kyllähän niitä pitää treenata, sillä HHM:n lopussa alamäkiosuuksissa mua alkoi koskemaan alavatsalihaksiin. Tällä hetkellä yks pahimmista jumien aiheuttajista on  vatsapenkissä vatsojen teko. Siinä kyllä pitää olla vähän varovainenkin, kun viime kesänä venäytin vatsalihaksen jotenkin vatsapenkissä.
 
Huomenna oiskin sitten viimoinen työpäivä ennen 9 päivän lomaa! Jaksaa jaksaa :D Oletteko te muuten sellaisia, että ostatte innolla uusia humputuksia, vai haluatteko kuulla niistä enemmän mielipiteitä ja ehkä mahdollisesti testata tuotetta?

2 kommenttia:

  1. Se on muuten jännä juttu, että noista puddingeista yms. ei oo saatavana mitään annospusseja, että pääsis maistelemaan. Massin protskuista on ja ne on kyllä käteviä, niin ei tarvii ostaa ns. sikaa säkissä.

    Toivottavasti se suklaa maistuu sulle, enkä turhaan kehunu :D mun mielestä se on ihan kuin jotain löysää mutakakkutaikinaa, mut mulla onkin ihan omituinen makuaisti :DD

    Ihanaa ja rentouttavaa lomaa, muru <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No se on kyllä sillain jännä, koska ne kuitenkin maksaa aika paljon ja sit oot ostanutkin kilon kuraa ja se on pakko syödä pois ;)

      Kyllä uskon, että maistuu! Vanilja oli niin hyvää, niin ei suklaa voi sen huonompi olla ;) Löysä mutakakkutaikina <3

      Kiitos <3

      Poista

Kiitos kommentistasi :)