maanantai 13. lokakuuta 2014

Tiedän mitä oon ja mitä tehdä

Mukava huomata, että teitä lukijoita on tullut viime aikoina blogin pariin lisää. Tervetuloa joukkoon :) Tosin yleensä tässä vaiheessa, kun ilahdun uusista lukijoista, niin pari lähtee lätkimään ;)

Viikonlopun rötväilyn jälkeen on mukava palata treenien pariin! Jo totuttuun tapaan maanantai alkoi rinta-olkapäätreenillä. Se on hassua, kun syksyn treenikuvioita aloitellessani rintaliikkeet tuntui todella raskailta, varsinkin penkki. Nyt tuntuukin jo kevyeltä ja että voisi rohkeasti lisäillä joissakin liikkeissä painoja. Mutta mä oon ehkä vähänkin liian maltillinen ja lisään maltillisesti painoja ;)


Joskin tänään rintaliikkeiden osalta tuntuikin, että tuli treenattua liian pienillä painoilla, mutta onneksi oli jäljellä rintaprässi ja punnerrus supersarja, niin sainkin tutun poltteen rintalihaksiin! Kyllä muuten se lihasmuisti on pysynyt hyvin ”tallessa”, kun punnerrukset kehittyy koko ajan eikä oo sellaista säälittävää räpellystä, kun alotin tätä ohjelmaa viime keväänä.  Yhden sarjan ennen rintaprässiä tein kyllä ristikkäistaljassa, kun rintaprässi oli varattu. Koitin vähän isommalla painolla, mutta oli pakko heti pienentää, kun tuntui että vasen ranne pomppaa pois sijoiltaan taas :( Äh, kun se on vaan niin pirun ärsyttävä. Toukokuussahan se lähti salilla sijoiltaan ja nykyään edelleen välillä kiukuttelee. Paljon tuleekin käytettyä salilla rannetukia nykyään.

 
Olkapääliikkeissä sitten otin takasin sen, mitä rintaliikkeissä jäi uupumaan! Vähän kyllä harmittaa, että Viilingistä ei löydy 11 kilon käsipainoja :( Kun pystysoudussa tuntuu, että voisi siirtyä 10 kilon käsipainoista vähän isompiin, mutta 12,5 saattaa tuntua sitten liian isolta jo. Toisaalta jos niillä nitkuttais vikan sarjan sen minkä jaksaa, niin ehkä pikku hiljaa. Ja joo, mun tyylinä on aina kokeilla vikassa sarjassa isompia painoja, vaikka sillon yleensä lihaksia onkin jo reippaasti väsytetty. Mutta itsellä se on toiminut :)


Mä kyllä tykkään niin paljon tästä bunkkeritreenien ekasta treeniohjelmasta ja teinkin sen päätöksen tänään, että teen tätä ohjelmaa niin kauan kun huvittaa ja sitten siirryn voimajakson kautta siihen toiseen ohjelmaan. Kuitenkin kun toistomäärät vaihtelee 4 viikon jaksoissa, niin tuskin ehtii heti alkaa urautumaan treenien suhteen.  Saa nähä kauan jaksan tätä veivata! Nyt tuntuu ainakin siltä, että jaksaisin vaikka ikuisuuden ;)



Tää mun ”bulkki” on lähtenyt ihan hyvin käyntiin :D Kun keväällä tuntui kauhean vaikealta se painonnousu 56 kiloon, niin nyt se pompsahti tuosta noin vaan! Antille kun tätä ihmettelin, niin se totesi, että se on se ikääntyminen ja aineenvaihdunta ;) Vähän ihmettelin, että oonko keväästä muka niin paljon vanhentunut et aineenvaihdunta jo hidastunut :D Ehkä ennemin ne rasvasolut on muistaneet herkemmin kevään muotonsa. Lihasta nyt en usko tulleen 2 kiloa kuukauden sisällä :D

Kuinka usein vaihdatte treeniohjelmia? Mä taidan olla sellainen junnaaja treeniohjelmien kanssa, ku tykkään seurata sitä et miten salipainojen kanssa kehittyy eri liikkeiden kanssa. Uusi ohjelma aina tarvii sellaista sisäänajoa, et jos on kiva tuttu ohjelma ni tykkään tehdä sitä pitkään :D

Otsikko on Haloo Helsingin Kuussa tuulee-biisistä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)