torstai 6. marraskuuta 2014

Ei se ollutkaan niin helppoa

Juuri kun oon täälläkin selittänyt, että kuinka helppoa on suunnitella treenejä, kun pystyn lennosta muuttamaan treeniaikatauluja, niin sitten se ei ookkaan niin helppoa! Olin suunnitellut eilen meneväni bodyattackiin. Oon Viilingissä tottunut, että tunnin voi varata vaikka vähän ennen tunnin alkua, niin tuli täytenä yllätyksenä, ettei attackiin ilmottautuminen onnistunutkaan tuntia ennen jumppaa.  Olin vähän wtf, että mitä mä nyt teen. Halusin päästä tällä viikolla jumppaamaan, eikä salille tai juoksemaan lähteminen myöskään huvittanut. Päätin sitten pitää lepopäivän, mutta kyllä sekin tuntui hassulle, kun olin suunnitellut meneväni sinä päivänä jumppaamaan! Oli koko illan jotenkin levoton olo :'D


Varasin sitten tälle päivälle Sh’bamin ja vakuuttelin tänään lounastreffeillä Pauliinalle, että bamissa ei todellakaan tarvitse olla mikään parkettien partaveitsi. Kun tällainen jolla on kaksi vasenta jalkaa pärjää siellä myös ihan hyvin, kun koreografiat on suht helppoja. Ja kyllä edelleen Pauliina suosittelen Sh’bamia kokeilemaan, on se oikeastikin kivaa ja suht helppoa! :) No kuinkas sitten siellä bamissa tänään sitten kävikään. Tunti oli miksattu ja biisit ei olleet mulle yhtään tuttuja. Tosin ei ne uudet ohjelmat oo mua ennenkään haitanneet. Olin tänään aivan täysin rytmitajuton, hölmöilin suunnilleen koko ajan ja en pysynyt yhtään tahdissa. Se tuttu turhautumisen tunne välillä nosteli päätään. Päätin ainakin olla katsomatta omaa soheltamistani peilistä, koska sitten olisi ainakin varmasti nolottanut :D


Mutta vaikka bami oli mun osaltani tänään melkoita sähläämistä, niin olihan se silti kuitenkin kivaa. Kun antaa musiikin viedä ja ei mieti et näytän varmaan ihan idiootilta, niin on huippu hauskaa. Voi jopa kuvitella osaavansa tanssia ;) Lisäksi tänään meillä oli aikamoinen erikoisuus tunnilla, sillä tarvittiin pari yhden kappaleen ajaksi! Mä en oo ikinä missään jumpassa kuntonyrkkeilyä ei lasketa tarvinnut paria ja se tuntui todella hassulta! Onneksi sain parin nopeasti vierutoverista ja tosiaan tehtävänä oli sitten pyöriä ympyrää käsikynkkää vai pitäiskö sanoa että tanssia ja se oli hauskaa :) Lisäksi ohjaaja tuli useammassa biisissä meidän jumppareiden joukkoon ja se mun mielestä nostattaa tunnilla aina fiilistä. Ja yhdessä biisissä tanssittiin sikin sokin sinne tänne, niin oli kivaa irrotella! 

Jumpassa käynnin erikoisuus on mulle aina se, että omasta mielestä näytän jumppasalin peilistä paljon isommalle kuin kuntosalin peilistä ;) Salilla peilistä kattoo takaisin aina se ruippana ja jumppasalissa oon taas aina et hei en mä näytäkkään niin ruipelolta ;)


Punnerrushaaste sujuu mulla tällä hetkellä siten, että on kyllä ihan pakko tehdä punnerrukset osissa. Teen tavallisia punnerruksia ja teen niin monta kuin jaksan ja sitten pidän pienen tauon ja teen vaadittavat määrät loppuun asti. Rintalihakset on kyllä ihan tulessa punnertamisesta! Pitää alkaa nyt ottamaan merkille, et tuleeko alkuun joka päivä edes yksi punnerrus putkeen enemmän kuin edellisenä päivänä tai sen vois ainakin ottaa tavoitteeksi. Mä ainakin uskon, että tän haasteen myötä oon ees himppasen parempi punnertamaan!

Mites te osaatte suhtautua jos jumppa ei sujukaan niin kuin olette suunnitelleet? Miten punnerrushaaste sujuu tällä hetkellä?

2 kommenttia:

  1. Mulla menee aina hetkeksi pasmat sekaisin jos joudunkin yht´äkkiä vaihtamaan treeni tai jumppasuunnitelmia. Osaksi tuo johtuu siitäkin että lataudun jo tietyllä tapaa tulevaan ja kun suunnitelma sitten muuttuu niin ei olekaan valmistautunut.... En tiedä saiko tosta nyt yhtään kiinni mitä tarkoitan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei muka yleensä mene, mutta ku tulikin yhtäkkiä lepopäivä niin olin koko illan että wtf :D Tajusin kyllä! Olin itse keskiviikkona just niin latautunut et meen jumppaan riehumaan ja sit olinki illan kotona :D

      Poista

Kiitos kommentistasi :)