torstai 18. joulukuuta 2014

Minä sinua vaan

Huh, tää mun otan ihan rauhassa tän Espoo loman-suunnitelma ei ole nyt pysynyt ihan lestissään ;)  Joka päivä mulla on ollut aina jotain puuhaa ja oon aina ollut jonnekin suuntaamassa. Aamut ja illat on yleensä olleet niitä hetkiä, jolloin oon ehtinyt rauhassa istuutua alas. Toisaalta eipä tämä oikein haittaa, kun on ollut kivoja juttuja, eikä mun kuitenkaan ole tarvinnut ryntäillä sinne tänne pää kolmantena jalkana, kuten joskus on ollut. Ja olen onneksi ehtinyt viettää aikaa myös mun perheen kanssa :)


Olen myös ehtinyt treenaamaan tän viikon aikana, kun ohjelmaa ei ole ollut liikaa. Eilen kyllä piti juoksulenkin kanssa tehdä kompromissi, sillä olin aamulla liikaa vetelehtinyt ja tarkoitus oli samana päivänä lähteä ystäväni luokse Helsinkiin ja sieltä sitten yöksi toisen ystäväni luokse. Mietin ekaksi, että jätän koko lenkin välistä, mutta koska viime aikoina on tullut liiankin helposti skipattua juoksulenkkejä, niin tein kompromissilenkin eli juoksin lyhyemmän lenkin mitä olin suunnitellut :) Oli muuten liukasta juosta! Saa nähä, että onko Oulussa samanlainen jäätilanne kuin viime vuonna, että pystyykö siellä juoksemaan ollenkaan. Mulla kun niitä nastalenkkareita ei ole. 



Ystäviä on ollut todella mukava nähdä tässä lomalla. Pääkaupunkiseudulla asuvia ystäviä tulee valitettavasti nähtyä aivan liian harvoin ja näkemättä jää tällä reissulla sellaisia ihmisiä, joita en ole nähnyt pitkään aikaan :( Tällaista tää nyt vaan on, kun asuu niin kaukana. Ja varsinkin kesällä mun kaikki reissut tänne oli todella lyhykäisiä, koska en kissoja halunnut jättää pitkäksi aikaan hoitoon ja silloin en ehtinyt nähdä lähes ketään. Onneksi sentään tässä syksyn ja talven aikana tehnyt tänne vähän pidempiäkin reissuja :) Välillä nää etäisyydet tuntuu ikävältä, kun pääkaupunkiseudulla on ystäviä ja niin on Joensuussakin, että aina oot jostain poissa!


Tänään ehdin shoppailemaan vihdoinkin itselleni urheiluvaatteita. Äiti anto mulle yhdeksi joululahjaksi, että saan käydä valkkaamassa itselleni uudet treenipöksyt. Oon jo kauan haaveillut vähän erikoisemman värisistä treenihousuista, kun mulla on vaan sellaset mustat. Suuntasin toki heti Stadiumiin ja löysin sieltä parit kivat, mutta päätin kierrellä muitakin kauppoja. Jestas siinä meni aikaa ja päädyin sitten lopulta takaisin Stadiumiin ja ostin nuo liilat housut! Ne oli kivoimman väriset ja hyvän tuntuset jalassa. Ostin myös uuden treenitopin, kun ovat Stadiumissa nyt hyvän hintaisia. En oo muuten oikeasti pitkään aikaan ostanut uusia treenivaatteita. Yhdessä vaiheessa niitä tuli ostettua useammin uusia ja oon tässä välissä nähnyt kivoja toppeja, mutta en ole edes ajatellut ostavani, kun onhan mulla niitä treenitoppeja nyt riittävästi. 




Olihan niitä uusia treenivaatteita pakko käydä testaamassa, mutta ekaksi oli pakko käydä syömässä. Olin ihan blääh, että minne meen muka syömään ja valitsinkin tutun ja turvallisen Stockan yläkerran! Tuntuu et oon varsinkin Helsingissä ihan hoo moilasena, että missä mä nyt kävisin syömässä. Liikaa valinnanvaroja ;) Huomenna luultavasti käyn salin jälkeen Sellossa syömässä,  että jos jollain on vinkata sieltä hyvää ruokapaikkaa, niin vinkkaa! 

Syönnin jälkeen kävin tekemässä Kampin Fressissä jalka-käsitreenin. Tällä kertaa testasin jalkaprässin kelkkaa, ennen kuin ladoin siihen painoja, ettei kävisi samalla tavalla, kun viimeksi Leppävaaran Fressissä ;) Lähdin suoraan tekemään sarjaa ajattelematta kelkan painoa. Treenivaatteet tuntuivat oikein hyvältä treenatessa :) Treenikin sujui hyvin! Jalkaprässiin pitää lisätä reippaasti painoja, kun taas suorin jaloin maastavedossa kädet oli niin pirun hikiset, että tanko lipsui käsistä. Josko ne näppivoimat joskus palautuisi.  Scotissa tuli taas edistystä ja alkaa näyttää siltä ettei tarvitse niissä samoissa painoissa junnata :)


Illaksi sitten suunnattiin äitin ja veljien kanssa Espoon Bluesin pikkujoulushow’n . Esiintyjinä olivat Annan suosikki Arttu Wiskari, JVG ja Jenni Vartiainen. Porukkaa oli paikalla mielestäni kyllä aika vähäsen, mutta itse ainakin tykkäsin kuunnella esiintyjiä :) Varsinkin Jenni Vartiaisen esiintyminen oli ihan mieletöntä ja hänen keikkansa ajaksi saikin istumapaikalta mennä kentälle seuraamaan. Oli kyllä tosi mukavaa! Jennin keikalle voisi mennä kyllä muutenkin :)

Mitä olen instagrammista nyt seuraillut, niin aika monella taitaa olla joululahjatoiveena urheiluvaatteita tai välineitä? Osteletteko muuten usein urheiluvaatteita?

Otsikon sanat ovat Jenni Vartiaisen Minä sinua vaan-biisistä.

10 kommenttia:

  1. Jenni on kyllä niin huippuartisti kaikella lailla :) Se jaksaa aina yllättää positiivisesti! Ja nuo housut on tosi kivat :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään kyllä Jennistä tosi paljon :) Yllätti eilen kyllä tosi positiivisesti, varsinkin kun noin isolla esiintyjällä oli aika vähän porukkaa kuuntelemassa ja hän silti veti keikan ihan täysillä :)

      Kiitos!

      Poista
  2. Mä mietinkin että olisin kysellyt sua lenkille tms, mutta sit ajattelin, että sulla on varmaan kiirettä muutenkin :) Ymmärrän hyvin, että on ikävää olla kotikonnuilla, jos on hirveä stressi koko ajan... vähän sama juttu itellä Turussa! Sellossa parhaimmat ruokapaikat on sushi-paikat (Fuku ja Hanko-sushi) ja tykkään myös siitä thaikkuraflasta Lime Leafista. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kattelin noita sun blogilenkkejä, mut ne oli aina siihen aikaan, että mulla oli jotain muuta menoa silloin :( Muutoin olisin ehdottomasti lähtenyt lenkille. Joku toinen kerta sitten :)

      Nyt jäi kyllä tänään Sellossa käymättä, mutta kiitos ruokavinkeistä :)

      Poista
  3. Hahaha, ihana Pia :DD Et ois maininnut Artusta, nyt oikein harmittaa et jäi Sirpat ja Talopaketit kuulematta ihan livenä ;'(

    Kivat treenipöksyt oot löytänyt! Samoja juttuja itellänikin toivelistalla eli hyötylahjoja tänne päin, kiitos :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uskon, että harmittaa sua ihan hirveästi ;)

      Kiitos :) Oon kyllä tosi tyytyväinen noihin! :)

      Poista
  4. Olis ollu kiva nähdä, mutta ymmärrän kyllä, että kiirettä pitää muutenkin, eikä kaikkea ehdi! :) Sitä se on aina, kun on paljon tekemistä ja vähän aikaa. Pääasia, ettei stressaa liikaa, vaan pystyy nauttimaan lomasta! :)

    Oon katsellut noita samoja housuja! Hienot!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt oli kyllä sen verran kiire, että tosiaan ehdin vain ne ihmiset nähä, mitä täällä mun viime reissulla sovittiin. Mutta ehdottomasti me kyllä nähdään joku kerta :)

      Voin kyllä noita suositella :) Kivan ulkonäön lisäksi niillä on hyvä treenata :)

      Poista
  5. Heh! :) Olin eilen lahjaostoksilla, ja tietysti sitten löysin itselleni myös kivoja uusia treenivaatteita juuri Stadiumista! Siellä oli tosi paljon kaikkea kivaa nyt, ja ihania, kirkkaita värejä! Treenivaatteita tulee kyllä osteltua suhteellisen usein, mutta ei sitten niin paljon taas muita vaatteita! Kivaa viikonloppua ja joulun odotusta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä eilen kattelinkin instasta, että olit kans käynyt Stadiumissa shoppailemassa ;) Siellä oli kyllä tosi ihania värejä :) Heh, eiköhän se uusien treenivaatteiden usein ostaminen ole ihan sallittua, kun ei muita vaatteita paljon ostele ;) No ei vaiskaan, kyllähän ne treenivaatteet kuluu, kun niitä paljon käyttää ja uudetkin tulevat varmasti käyttöön :)

      Kivaa viikonloppua ja mukavaa joulun odotusta myös sinulle :)

      Poista

Kiitos kommentistasi :)