tiistai 9. joulukuuta 2014

Selkäjumpalla

Päästiin tänään pitkästä aikaa Antin kanssa yhdessä salille :) Se on harmi, että nää meidän yhteiset salitreenit on niin harvinaisia, kun itse saan ainakin tosi paljon meidän yhteisistä treeneistä. Antti on se, joka heti huomauttaa mulle jos teen aivan väärällä tekniikalla tai jos teen aivan liian suurella tai pienellä painolla. Antti ei siis sanojansa säästele ;)

Mehän käydään siis eri kuntosaleilla, ihan vaan siitä syystä, kun Antti on tottunut käymään BB-gymillä ja mä aloitin saliurani Viilingissä. En ole vielä onnistunut saamaan Anttia vaihtamaan salia ;)


Mulla oli tänään selkä-vatsa päivä ja tehtiin yhdessä sama treeni ja silloinhan sen parhaimman hyödyn saa yhteistreenistä. Tai ainakin itse koen sen niin :) Treenin alkuun toteutin Touhukalenterin tän päivän haasteen. Tehtävänä oli siis leuanvedot ja tein ne Antin kanssa avustetusti, kun en yhtään leukaa edelleenkään saa.  Kevyesti hyppäämällä meinaan saada ja kai parempi se on koittaa edes hypyn kautta kuin ei ollenkaan.


Oltiin Viilingissä juuri ruuhka-ajan loppu puolella eikä tietenkään päästy tekemään sitä treenin ainoaa super sarjaa. No ei sille voi vaan mitään ja mulle se ei oo niin justiinsa, kun itseäni varten kuitenkin treenaan :) Ylätaljan kanssa aattelin, että siitä Antti ainakin huomauttaa, koska viime yhteistreenissä tuli noottia aivan pyllylleen menevän tekniikan kanssa. Onneksi oma tuntuma on ollut oikea ja sain vain vinkiksi laittaa selkää vähän kaarelle.  Ylätalja on kyllä tosi pitkään ollut mun kesto inhokki liike ja suurin syy on ollut vaan se, että oon tehnyt sitä ihan väärin ja liian isoilla painoilla. Kun tekniikan ja painot saa kuntoon, niin on liike ihan jees. Ei se edellenkään mun suosikki oo, mutta ei myöskään inhokki!


Kulmasoutu käsipainoilla oli seuraava liike, josta mietin, että meneekö se tekniikka ihan oikein.  Onneksi Antin mukaan siinä ei ollut mitään vikaa.  Kulmasoutu menikin tänään niin hyvin, että ensi kerralle voisi pudotussarjaan lisäillä painoja. Jei :) Maksimisarjan kanssa sain pakkotoistoapua ja en tiiä sitten oliko ne pakkotoistot sitten lopulta ne, jotka sai mun selkälihakset näin älyttömän kipeiksi! Pakkotoistoja tulee harvoin yksin tehtyä, koska kaikissa liikkeissä ei vaan pysty itse auttamaan itseään ja en kyllä viitti tuntemattomia avuksikaan pyytää :P


Oli kyllä ihan huippua treenata yhdessä ja onneksi tälle viikolle on vielä tiedossa yhden yhteistreenit. Sain kyllä selän muussattua hyvin tänään, auts! Päätettiin, että voitais ottaa 10-kerran kortti Viilingille tai BB-gymille, että päästäis yhdessä taas treenailemaan keväällä :) Se ois kyllä ihan mahtavaa!

Kenen kanssa saatte tehtyä parhaimmat yhteistreenit? Onko teillä jokin liike salilla joka on ollut ennen inhokki ja enää ei ole? 

2 kommenttia:

  1. No siun kans on aina ollu huipputreenejä! <3 Ihan ikävä on niitä. Jospa taas saatais joskus aikaiseksi mennä yhtä aikaa salille!

    Nyt kun oon käynyt pari kertaa H:n kanssa niin se on kans ollu kivaa. Huomaan että uskallan tehdä isommilla painoilla jalkatreenin kun H on vieressä tsemppaamassa. Ja se sanoi miulle, että ihan liian pienillä teet, jaksat enemmänkin. Ja niin mie jaksoinkin, kun oli tuki lähellä :) Oon jopa hackia nyt tehnyt!!! Muistanet, miten oon sitä aina inhonnut. Mut nyt H:n kanssa sekin on alkanut sujua ja jopa painokiekon kanssa! :D :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meidän yhteistreenit <3 Pitää kyllä päästä taas treenaamaan yhdessä!

      Sitä kyllä oikeasti uskaltaa enemmän, kun on tsemppari vieressä :) Mullakin on tosiaan mennyt niin, että oon tehnyt Antin mukaan ihan liian pienillä painoilla ja oonki ottanut isommat painot ja oon hyvin jaksanut niillä! Hih, mun piti tehdä hackia torstaina mut en suostunut xD

      Poista

Kiitos kommentistasi :)