keskiviikko 21. tammikuuta 2015

Kannattaisi varmaan seurata niitä aikatauluja

Tiedättekö sen tunteen, kun on odottanut jotain jumppaa kokonaisen viikon? Sitten lähtee sinne jumppaan ihan innoissaan, ehkä tulee hieman kiire, mutta ehdit kuitenkin. Jumppatilan ovella kuitenkin tajuat, että katsoit tunnin aikataulun väärin ja oot tunnin liian myöhässä. Jumpparit poistuvat jo odottamaltasi jumppatunnilta!


Juuri näin mulle kävi eilen flow-joogan suhteen. Olin niin innoissani ollut siitä ja olin niin varma, että tunti alkaa klo 16.30. Kyllä naama vähän venähti, kun tunnille saapuessani  tajusin, että se juuri loppuu. Tunti oli ollutkin 15.30. Luoja sentään, onneksi olin yliopistolla ennen sitä tuijottelemassa ötöjä :)  Olisi pikkasen harmittanut, jos olisin kotoa turhaan polkenut joogaa varten tuossa pakkasessa.

En kuitenkaan viitsinyt harmistua tuosta suuresti. Tuli enemmänkin nolo-fiilis kun kipitin muiden joogaajien kanssa pukkariin. Suuntasin kotia kohti ja pohdin, että tekisinkö sitten sen sijaan salitreenin. Olin kuitenkin asennoitunut päivän suhteen, että oon joogasta aikasin kotona ja illalla ehtii olla rauhassa kotona. Antinkin kanssa oltiin sovittu kävelylenkki. Päätin, että illan kävely sopii päivän liikunnaksi. Enpähän ainakaan voinut lyhentää kävelylenkkiä sillä syyllä, että oon tehnyt jo päivän treenin ;)


Käytiin taas juurikin paukkupakkasilla kävelemässä, mutta eipä se pakkanen haittaa, kun on tarpeeksi vaatetta päällä! Vähän kyllä sormia palelsi, kun mulla on niin huono ääreisverenkierto, että ihan kunnon nahkatumpuissakin sormille tuli kylmä. 

 Mutta aika hyvä jo, että käytiin jo toisen kerran kävelemässä tän vuoden puolella. Ehkä tästä tuleekin vielä tapa eikä sellainen, että käydään kävelemässä vaan kerran puolessa vuodessa!

Ootteko te joskus hölmöilleet jumppa-aikataulujen kanssa?

4 kommenttia:

  1. Heh, mä menin tässä kerran ohjaamaan tuntia väärään aikaan, onneks etuaikaan kuitenkin niin ei käynyt pahaa kömmähdystä :P

    http://outikarita.fitfashion.fi

    VastaaPoista
  2. No onneks sentään etuaikaan :D Hih!

    VastaaPoista
  3. Yhdessä kävely on kyllä mainiota liikuntaa :). Täällä suunnassa lähtemisenvaikeus on se suurin ongelma ja enemmän houkuttaa sohva + herkut, mut kun on käynyt ulkona ja rupatellut siinä samalla päivän kuulumisia niin heti on parempi fiilis :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on :) Mulla kans ongelmana on juurikin se lähtemisenvaikeus ja parasta onki sopia aina etukäteen se kävelyreissu et tulee lähdettyä. Sohva on aina vaan niin houkuttava, mut kävelystä ja siitä yhteisestä ajasta tulee kyllä niin hyvä fiilis :)

      Poista

Kiitos kommentistasi :)