tiistai 3. helmikuuta 2015

Kettupuuhka

Tänään olin ihan älyttömän reipas aamulla! Jaksoin nousta jo ennen kahdeksaa ja kissojenkin kanssa kävin tekemässä aamu aerobisen ;) Korppu jaksoikin ihan ulkoilla, mutta Jacksonille riitti pieni ulkona pyörähtäminen ja takaisin sisälle. Ja aina se haaveilee sinne sisävarastoon menemisestä, kun on sinne aina ryntäämässä jos pääsee rappukäytävään karkuun :P Tosin se on helpompaa, kun Korppu taas vastaavassa tilanteessa parhaimmillaan juoksee toisen rapun ylimpään kerrokseen. Syy tähän aamun pirteyteen oli, että pitihän sitä herätä aamulla katsomaan äitiä telkkarista :)


No vaikka kuinka aamulla reippailin ja heräsin aikaisemmin, niin enpä ollut sen aikaisemmin yliopistolla kuin yleensäkkään. Heh. No kun eipä tässä ole ollut oikein mitään tarkkoja aikatauluja niin ihan sama :P Tärkeintähän on se, että oon siellä sitä gradua naputtelemassa. Kotonahan sitä olisi voinut tänään naputella, mutta kun olin menossa flow-joogaan ja myös Marikalle toivottamaan Maunolle hyvää syntymäpäivää, niin samapa se oli olla yliopistolla ja samalla sosiaalisoida opiskelukavereiden kanssa :)



Flow-joogassa keskityttiin tänään eniten ylöspäin katsovaan koiraan tai siis sitä harjoiteltiin. Aikaisemmin ollaan tehty aurinkotervehdyksissä Kobra-asanaa, mutta tänään tosiaan otettiin ylöspäin katsova koira-asana käyttöön. Balancessa tuota kobraa on meillä ainakin yleensä sanottu baby kobraksi ja sitten oon saanut käsityksen, että ylöspäin katsova koira on sitten normi kobra, mutta eipäs ollutkaan!  Ja tänään tosiaan sai tuta kyllä ne ajatukset, että jooga on sellaista rauhallista ja kevyttä asanasta toiseen siirymistä.  Soturi kakkosessa nimittäin tunnuttiin olevan tänään pieni ikuisuus ja koukussa oleva jalka oli aina ihan tulessa. Sai siis oikeasti oikein pinnistellä itsensä kanssa ettei luovu siitä asennosta, kun jalka alkoi suunnilleen kramppaamaan, yritin vaan aatella et hitto mä oon jalkoja treenannut salilla vaikka kuinka ja jos en tätä jaksa niin huh!

Oikein kivaa oli kyllä flow-jooga taas! Mä kyllä niin tykkään siitä :)


Joogasta suuntasinkin Marikalle ja toivottelemaan 4-vuotta täyttävälle Maunolle hyvää syntymäpäivää. Ja vein pienen lahjankin ;) Joo ajatelkaa, mitä aattelette.  Onhan synttärit ja joulut lemmikeille vähän inhimillistämistä, mutta kun ei vedä mitään övereitä vaan lemmikki saa ehkä jotain ekstra herkkua vähän niin eipä se mikään huono juttukaan oo :) Tai ainakin näin itse aattelen. Sankari oli kyllä reippaampi kuin kuvassa, mutta taisi kyllästyä mun ja Marikan kälätykseen ;) Taas vähän jäin asumaan, mutta onneksi olin Anttia varoittanut, että  meen sitten käymään Marikalla.  Antti tietää, etten ihan heti oo tulossa kotiin :D



Ja sain samalla reissulla mun ihan mielettömän hienon joululahjan eli kettupuuhkan <3 Marika oli luvannut mulle joululahjaksi kutoa jotain ja alun perin oltiin jo suunniteltu, että millaisen pipon se tekee mulle. Mutta sitten yksi päivä Animalia Ry repostasi instagrammissa kuvan henkilöstä, jolla oli kettukaulaliina ja kyselinkin Marikalta, että onko hän aloitellut pipon tekoa ja ei vielä ollut. Kysäisinki, että olisiko kettukaulahuivi mahdollinen ja se oli! Tiiän, että Marika on hyvä kutomaan, mutta olin ihan ällistynyt kuinka hieno mun kettupuuhka oli, kun sen sain! Olinhan mä nähnyt sen valmiin kuvan instagrammista, mutta todellisuudessa se oli vaan vielä hienompi <3



Arvostan ihan älyttömästi kettupuuhkaani, koska oon itse ihan poropeukalo käsitöissä ja en osaa suunnilleen edes virkata! Tai en ainakaan muista miten virkataan. Ja tää on vaan niin hieno <3 Tää on mun tän talven turkiton tyyli ;) Tai onhan siinä 30% lampaan villaa, mutta turkistuotantoon verrattuna lampaiden tuotanto on ehkä hippusen eettisempää :)

Mutta nyt äkkiä nukkumaan! Hyvää yötä ja viikkoa terveisin, onnellinen kettupuuhkan omistaja!

2 kommenttia:

  1. Tuo kettupuuhka on aivan mielettömän ihana!! :)

    http://outikarita.fitfashion.fi/

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)