torstai 19. maaliskuuta 2015

Like a black widow, baby!

Olin varannut itselleni pitkästä aikaa tälle päivälle paikan sh’bamista. Edellisestä kerrasta taitaa olla ikuisuus! Tunnille mennessä mulla ei ollut mikään itsevarmin tanssifiilis, joten päätin pönkittää itseäni laittamalla kivoimmat treenivaatteet päälle ja jättää hiuksetkin auki. Sentään etummaiset hiukset oli ponnarilla ylhäällä, niin ei tarvinnut hiukset silmillä tanssia ;)

Jumppasaliin mennessäni ajattelin aluksi, että olin eksynyt väärään saliin, sillä kaikkien naisten joukossa seisoi yksi mies! Tiesin, etten ollut vielä Porissa, joten Metallisydän ei voinut siellä olla tekemässä jumppakokeitaan .Eihän siinä ei ole mitään ihmeellistä, että miehetkin käy sh’bamissa, ennenhän meillä oli mies ohjaajakin, mutta Viilingissä kun miehet eivät vaivaudu edes toivomalleen venyttelytunnille, niin alkuun hämmästyin :)


Viilingissä uudet les millsit lanseerataan lauantaina, joten tänään oli vuorossa miksattu tunti. Itseasiassa viime kerralla bamissa käydessäni tunti oli myös miksattu. Viime kerralla bamitellessa mulla oli kivaa, mutta jotenkin se täydellinen tanssimisen heittäytyminen puuttui ja mietin tunnilla enemmän sitä, kuinka hölmöltä näytän. Tänään taas löysin sen tutun ja mielettömän sh’bam fiiliksen. Sitä varmasti helpotti, että osa koreografioista oli tuttuja, mutta en edes itselle vaikeista koreografioista jaksanut turhautua, vaan tein parhaani :)

Hiukset auki tanssahtelukaan ei ollut kamalaa ;) Toki niska hikosi enemmän ja välillä hiukset jäivät kainaloon jumiin, mutta en tukehtunut hiuspehkoni keskellä! Oikeastihan en yleensä kovin paljoa mieti, että miten hiukset on jossain jumpassa, mutta tanssilliset tunnit ei oo mun vahvuusalueella ja niihin sitten saatan laittaa hiukset sillain, että on vähän itsevarmempi olo.


Tunnin erityiseksi suosikki kipaleeksi mulla nousi Iggy Azalean Black Widow. Mun mielestä se biisi on vaan tosi hyvä ja siinä on asennetta! Lisäksi tykkään toki myös tykkään biisin koreografiasta :)

Tunnin jälkeen mua vaan hymyilytti ihan hulluna, kun siitä jäi ihan hullun hyvä fiilis! Juuri tällaista liikkumisen tulee olla, että siitä tulee älyttömän hyvä mieli. Parasta on se, että ens viikolla oon myös menossa bamiin :) Toki uudessa ohjelmassa olen varmaan jalat solmussa, mutta eiköhän sieltä löydy kivoja biisejä. Tosin vielä ei ole sitä 10 ohjelman voittanutta tullut eteen ;)

Pääsin muuten ilmottamaan itseni ensi viikon tankotanssitunnille! Aikaisemmille tunneille oon ollut liian hidas ilmottautuja ja kerran unohdin kokonaan koko ilmottautumisen ja sehän menee parissa minuutissa täyteen. Jotain hyötyä siitä siis oli, että Sykkeen sivut eivät eilen toimineet, joten tankotanssiin ilmottautujia ei ollut tänään sillä tietyllä kellon lyömällä hirveä määrä. 

Viime tankotanssitunnista mulla on ikuisuus ja kiva jos kaikki muut ovat päässeet monelle tunnille tässä välissä ja itse en edes suunnilleen muista miten se perus pyörähdys menee. Uskon kyllä, että ohjaaja viitsii näyttää myös perusasioita tai ainakin viimeksi hän otti eri taitotasot hyvin huomioon :)

Onko teillä joku oma tsemppijuttu tunneille, jotka eivät ole teidän vahvuusalueella? Ootteko päässeet jo testaamaan uusinta sh'bamia? Kai siinä on hyviä biisejä?

Otsikko on Iggy Azalean Black Widow-biisistä.

2 kommenttia:

  1. Sellanen flow-fiilis on kyllä miun mielestä ryhmäliikunnassa kaikken paras juttu! :) Miun ykkössalilla lanseerattiin jo pari viikkoa sitten, mutta en ehtinyt testaamaan ennen kuin kakkosalin lanseeraukseen tällä viikolla. Yhden kerran perusteella oon aika huono sanomaan omaa mielipidettä, mutta hyviä biisejä oli ainakin, esim. Frozen-leffan Let it go! :) Koreot oli aika helppoja jotenkin, ite oisin tykänny vähän enemmän haasteista. Mutta eiköhän tuohonkin jo parin kerran jälkeen taas tykästy, sh'bamilla on sellanen vaikutus :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Se on ihan mahtavaa, kun just Hamissa ei ajattele ettei oo mikään pakettien partaveitsi vaan fiilistelee vaan täysillä!

      Ekan kerran jälkeen ei kyl ihan voi vielä päättää kokonaista mielipidettään uudesta ohjelmasta, mut kiva kuulla et on hyviä biisejä mukana :) Heh, meillä ohjaaja sano et mukana on myös vaikeampaa koreografiaa, mut ens viikollaan sen sit näkee :)

      Poista

Kiitos kommentistasi :)