maanantai 30. maaliskuuta 2015

Naukupekkojen yöserenadit

Mun oli tarkoitus aloittaa tänään (eli maanataina) aamu tosi reippaasti aamusalilla Freyan kanssa. Kissat olivat yöllä kuitenkin päättäneet toisin, sillä jossain vaiheessa heräsin siihen, että Korppu leikki pallolla aivan jumalattoman kovaa ääntä pitäen. Pakkohan sitä oli nousta ylös takavarikoimaan mokoma pallo, kun pelkäsin, että Korppu herättää vielä naapuritkin. No siitäpä Jackson innostui jossain vaiheessa pitämään naukuoopperaa ja se kun ei sitä lopeta kovinkaan helposti pyynnöistä huolimatta. Minä tyhmä vielä hellyin jossain vaiheessa ja annoin Korpulle pallon takaisin. Toivoin ettei se mieletön naukuminen jatkuisi, mutta arvatkaa vaan. Jackson vielä kolisteli kamalaan ääneen ympäri kämppää ja ryntäsin jo tarkastamaan, että mitä se siellä vessan kaapeissa touhuaa, mutta yllätinkin sen keittiön kaapin päältä, jonne kissojen meno on koitettu estää. Koska arvon karva-apinat ovat muutamia kertoja tulleet alas ponkaisemalla mikron päälle ja mikrohan ei siitä kauheasti tykkää.  Koitin siinä sitten avustaa Jacksonin hyllyn päältä alas, koska joskus se on siellä surkeasti vain maukunut, kun ei ole uskaltanut tulla alas. Koita siinä sitten nykiä yhteistyöhalutonta kissaa syliin… Luulisi kissanomistajien ainakin ymmärtävän mitä tarkoitan.  Lopulta päädyin raivaamaan keittiönpöydälle hyvän laskeutumisalustan ja laitoin  viestin Freyalle, että en kyllä parin tunnin yöunilla salille selviä. Menin takaisin nukkumaan ja kuulinkin, kuinka perheemme oopperalaulaja rymähti pöydälle kaapin päältä.

Päivällähän sitä nukuttaakin makeasti.
Yöeläimiähän me ollaan!
Joten reipas aamusali muuttuikin sitten iltaisemman puolen saliksi, mutta ei sitä sen vähemmän reippaaksi. Päätin räpeltää päivällä gradun parissa ja katsella kirppikselle meneviä vaatteita läpi. Enhän mä oo tainnut kuin vasta pari vuotta ystävälleni luvata, että varataan yhdessä kirppis”pöytä”. Vaikka aika mukavasti oon vaatteita saanut karsittua, niin silti kyllä edelleen mun kaappiin jäi liikaa vaatteita, joita ei kauhean usein tule käytettyä. Rönttövaatteita kun aina tarvitsee ja eihän sitä tiedä, jos joistain vaatteista vielä innostuu uudelleen….


Kurkku alkoi eilen illalla tuntua vähän karhealta, mutta koska muita sen kummosempia oireita ei ole tullut, niin päätin uskaltautua salille. Jospa treenillä se nuhan alku pelästyisi pois. Kuten maanantaisin yleensä, niin tänään oli vuorossa selkä-hauis-vatsa treeni. Hieman maanantai hölmöyttä oli mulla ilmassa, sillä vahingossa en lisännyt kulmasoutuun ja mutkatangolla tehtävään hauiskääntöön painoja, vaikka tänään olisi niin kuulunut tehä. No teinpä sitten vikoissa sarjoissa enemmän toistoja verrattuna edelliseen kertaan. Selän sain kyllä jumpattua tänään ihan älyttömän hyvin. Tuntuma oli tosi hyvä! 

Nythän mulla on muuten enää 2 viikkoa (plus yksi kevyt viikko) jäljellä tätä mun nykyistä ohjelmaa. Sen jälkeen olisi sitten tarkoitus siirtyä voimajaksolle. Vähän kyllä ärsyttää tuo voimajakso, kun kyykky ei oo mun suosikki juttu ja omasta mave tekniikastani en ole niin varma. No onneksi kyykkäämällä kyykyt tulee paremmiksi ja Antti lupas katsoa mun kanssa tuota mavetekniikkaa! Ainoathan mikä tuossa juurikin ärsyttää on se, että kyseessä ei ole mun lempiliikkeiden tekeminen. Valitettavasti en voi penkata jokaisena kolmena treenipäivänä!


Oon kans nii tottunut bodaustreeneihin, että voimajakso tuntuu hypyltä tuntemattomaan. Helponpaahan se ois, jos noita liikkeitä vois tehdä kaverin kanssa, mutta tällä hetkellä sellasta treenikaveria on vähän vaikea tyhjästä nyhjäistä!

Toisaalta eihän mun nyt väkipakolla tota voimajaksoa ois pakko pitää, mutta eiköhän se oo ihan hyvästä ja tuo vaihtelua treeniin. 

Pidättekö bodaustreenien välissä voimajaksoja? Vai treenaatteko salilla ainoastaan voimaliikkeitä? Pian oon taas se kaikkien suosikki, joka käyttää suorituspaikkaa hullun kauan :'D Onneksi välissä saa tehdä, jos kysyy!

4 kommenttia:

  1. Saitko flunssan karkoitettua? Toivottavasti!
    Heitin sulle haasteen blogissani ;)
    http://outikarita.fitfashion.fi/2015/04/03/parasta-just-nyt/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kunnon treenitauolla sain sen karkoitettua :)

      Kiitos haasteesta! Teen sen, kun olen jonossa olleita haasteita tehnyt :)

      Poista
  2. Jos asuisin lähempänä enkä täällä toisella puolella Suomea, voisin lähteä treenikaveriksi voimajaksolle. :) Mä oon nyt vaihtanut voimaohjelmasta bodausohjelmaan ja ekan viikon jälkeen pahimmat järkytykset on ohi onneksi, mutta oli se vaan suuri muutos... Tekniikat on noissa voimaliikkeissä tärkeitä, hyvä että saat apua niihin. Tekemällä kehittyy! :)

    Täällä jo ootellaan uusia postauksia, toivottavasti blogihiljaisuus ei johdu mistään tosi kurjasta. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se olisi kyllä huippua :) Tosin näillä näkymin en ookkaan voimajaksoa tekemässä, kun aloin tekemäänkin ihan itse keksittyä saliohjelmaa :) Onneksi oot pahimmat järkytyksen selättänyt nyt bodaustreenien suhteen :)

      Mukava kuulla, että niitä on odotettu ja uuden kirjottelinkin :) Blogihiljaisuus johtui ihan pääsiäisen lomailusta ja toisaalta myös stressistä.

      Poista

Kiitos kommentistasi :)