sunnuntai 29. maaliskuuta 2015

Sh'bam 19, en tykkää

Viime viikolla olin aivan innoissani sh’bam tunnin jälkeen. Tunnilla oli aivan mieletön fiilis ja olin sen jälkeen niin fiilareissa, että tunnin jälkeen hymyilytti pitkään. Olin innoissani, että pääsen tällä viikolla myös bamittelemaan, vielä jopa uuden ohjelman parissa :)

Yritän yleensä olla ottamatta suuria odotuksia uusien ohjelmien suhteen ja mennä niitä testaamaan avoimin mielin, kuten eilen teinkin.  Ensimmäisen biisi ei itseä kauheasti innostanut ja koreografiastakaan en kauheasti tykännyt, mutta aattelin että eipä se mitään vielä kerro. Sinänsä on harmi, että eka biisi ei sytytä, koska sillä yleensä omasta mielestä nostatetaan juurikin tunnin fiilistä :P


Biisejä tuli ja meni, eikä mikään niistä nostattanut sitä riemukasta fiilistä. Shake it of-biisi oli kyllä mielestäni kiva ja samoin Bang Bang, mutta mielestäni 2 hyvää biisiä ei pelasta koko ohjelmaa. Let it go-biisi herätti toivon, siinä oli kivoja hyppyjä, joista tykkäsin. Sen jälkeen kuitenkin fiilis lässähti ihan totaalisesti, kun en tykännyt lopuista kappaleista tai koreografioista yhtään :( Olisi tehnyt mieli lähteä vain kesken tunnin pois, koska mua harmitti tää uusi ohjelma niin paljon. Mielestäni se on kuitenkin todella törkeää ohjaaja kohtaan ja ei omaan makuun kökkö uusi ohjelma ole ohjaajan vika. Suoritin siis koreografioita parhaani mukaan ja huokasin helpotuksesta, kun venyttelybiisi tuli.

Tiedän, että ekan tunnin perusteella ohjelmaa ei kannata lytätä, mutta varsinkin kun kyseessä on tanssillinen tunti ja siinä mulle omaan makuun hyvät biisit on tärkeitä, niin enpä taida mennä sh’bamiin tän ohjelman aikana enää.  Jumppaan kuitenkin niin harvoin, että mieluummin käyn sitten kokeilemassa jotain muita jumppia. Itseasiassa tekisi mieli mennä pitkästä aikaa bodycombattiin!  Tosin ehkä siinä vaiheessa, kun miksaukset alkaa, niin voisi bamiin taas eksyä, koska ohjaaja tekee tosi hyviä miksauksia :)


Tunnin jälkeen oli fiilis, että paska treeni, mutta tulipahan tehtyä! No eipä sitä nyt pitkäksi aikaa viittinyt jäädä murehtimaan, tuleepahan kokeiltua muita jumppia sitten :)  Sitä paitsi illalla oltiin menossa Antin kanssa katsomaan Big Game-elokuvaa, niin mitäpä sitä jumppa pettymystä murehtimaan :)

 Vitsit muuten tykkään ihan älyttömästi tosta mun uudesta kaulakorusta! Mun täti oli ostanut tollasen itselleen ja lainasin sitä bileisiin ja tykkäsin siitä itse niin paljon, että kävin ostamassa itselleni saman. Oon kauan ihaillut Statement-kaulakoruja ja kiva, kun löysin itselleni tällasen. Statement-kaulakorut on mun mielestä ihan ylihinnoiteltuja, kun suurin osa niistä on ihan rihkamaa kuten tääkin koru, mutta tää olikin Glitterissä puoleen hintaan, niin mielelläni ostin sen :) 

Niin siitä leffasta! Mun mielestä se oli hyvä, oli hauskoja pätkiä ja juoni oli mun mielestä ihan mielenkiintoinen. Leffasta nyt ei tullut sellasta WAU-fiilistä, mutta mielestäni ei ollut rahojenkaan tuhlausta :) Leffaevääksi otin viinirypäleitä, kun viikonloppuna ei ollut tarkotus herkutella koska junamatkalla söin karkkipussin. Toki viinirypäleissä on hulluna sokeria, mutta aina se on tällasta, että kun koitat korvata jonkun herkun terveellisemmällä vaihtoehdolla, niin aina siinä on jotain vikaa :P Tosin kotona sit syötiin Mingnon suklaamunat, kun Antti oli sellaset meille ostanut ;)

Ootteko joskus pettyneet johonkin Les Mills jumpan ohjelmaan, että ette oo sen ohjelman aikana käyneet siinä jumpassa? Osaatteko muuten käydä leffassa ilman naposteltavaa :D? Mä en vaan pysty! Se on mulle liian juurtunut tapa, että on pakko saada aina mussuttaa jotain!

6 kommenttia:

  1. Kuinka kauan sitä samaa ohjelmaa tehdään noissa Les Mills -jumpissa? Aika tylsää, jos muuten kivassa jumpassa onkin omasta mielestä tyhmä ohjelma, en mä ainakaan haluaisi väkisin käydä jos en tykkäisi biiseistä tms. :( Onneksi niistä löytyy valinnan varaa.

    Näyttävä kaulakoru! :) Ja ei, ei leffaan voi mennä ilman naposteltavaa... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun muistaakseni ohjelmat kestää sen 3 kuukautta, mutta ohjaaja saa alkaa jonkin tietyn ajan päästä miksaamaan eri ohjelmia keskenään. Eli jossain vaiheessa varmaan uskallan mennä taas sh'bamiin ennen kuin ohjelmat vaihtuu :D

      Kiitos :) joo, siis mä en todellakaan osaa olla ilman naposteltavaa leffassa! Ei olis varmastikkaan sama fiilis!

      Poista
  2. Miulla käy yleensä niin, että vaikka ohjelma tuntuisikin aluksi huonolta, niin kyllä se sitten loppujen lopuksi onkin ihan ok. Tai sitten oon vaan vähän kaikkiruokainen, että harvoin tulee sellaisia aivan superhuonoja biisejä :D Toki toiset säväyttää enemmän kuin toiset, mutta miulla lempparitkin muotoutuu vasta parin kerran jälkeen. Pumppi on ollut nyt viime aikoina sellainen, että ei oo huvittanut käydä, kun ohjelmat on tuntuneet tylsiltä. Uutta Sh'bamia oon testannut kerran, ja se oli tasoa ok miun mielestä. Combatia suosittelen, uusi ohjelma on tosi tehokas ja vähän erilainen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No tuota just mietin, että pitäiskö käydä uudestaan testaamassa, kun ei se eka kerta kerro kaikkea. Toisaalta, kun joistain ohjelmista on alkuun tullut ihan ok fiilis ja myöhemmin oon tykännyt niistä hulluna, niin tästä tuli niin pettynyt fiilis etten tiiä auttaako se ohjelman uudelleen testaaminen :s

      Pitääpä kyllä käydä tuota combattia testaamassa :)

      Poista
  3. Heippa Pia :) Ihana kyllä tuo koru <3

    Mulla oli aivan älytön lähes raivari fiilis ekan sh'bam 19 tunnin jälkeen, osittain koska en pysynyt yhtään koreografioissa messissä. Myös biisit oli aika uusia, kun kuuntelen lähinnä suomi-pop radiokanavaa ;D
    Kuitenkin jo toisella kerralla fiilis oli ihan eri ja nyt en malta enää odottaa ;)

    Kirjottelinkin vähän tuosta http://terksulife.blogspot.fi/2015/03/tonkkotoopen-shbam.html
    Kannattaa antaa mahdollisuus ;)

    Ihanaa pääsiäisen odotusta

    t Jenna
    http://terksulife.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3

      Hei mulla oli ihan sama fiilis ja koreografit tuntui myös jotenkin ihan oudoille ettei niihin päässyt niin helposti mukaan! Kuulostaa kyllä siltä, että ehkä mun pitäisi antaa tuolle ohjelmalle uusi mahdollisuus, kun siellä oli kuitenkin pari mun mielestä kivaa biisiä.

      Käynpä lukasemassa sun tekstisi :)

      Ihanaa pääsiäisen odotusta sinulle Jenna!

      Poista

Kiitos kommentistasi :)