maanantai 20. huhtikuuta 2015

Mun treenivaatteet

Voi apua! Mulla on jo aika pitkään ollut aikamoinen haastesuma ollut tässä ja en ole sitä lähtenyt purkamaan, kun en ole saanut aikaiseksi tehtyä sitä ”ekaa” haastetta! Sain siis syyskuussa 2013 Annalta haasteen ”Käy läpi vaatekaappisi tai –huoneesi treenivaatteet ja kirjaa lukema ylös. Minkälaiseen summaan päädyit ja mistä se mielestäsi kertoo?” 

Onhan se naurettavaa, että oon melkein 2 vuotta ollut toteuttamatta tätä haastetta, kun en ole jaksanut siivota yhtä järkyttävän sotkuista vaatekaappia. Osa treenivaatteista on ollut sen vaatekasan alla ja en oo jaksanut sitä siivoilla…. No kirpparin vuoksi siivosin mun vaatekaapit ja voin tehdäkin tän haasteen nyt :D




Treenipaitoja mulla on selvästi eniten kaikista treenivaatteista ja niitä onkin yhteensä 14.

Treenihousuja, joihin kuuluvat myös shortsit, on yhteensä 6.

Juoksutakkeja mulla on 2. Ohuempi  ja paksumpi.

Kenkiä mulla on 3. Salikengät ja 2 juoksukengät. Eli vanhat ja uudet juoksukengät.

Muita treenivaatteita mulla on yhteensä 5.  Eli 2 urheilurintsikat, kompressiosukat, juoksuhanskat ja juoksupipo.
 
Eli treenivaatteita mulla on yhteensä 30. 




 No mitä tämä mun vaatteiden summa sitten kertoo? Itselle ainakin yllätyksenä tuli se, että noita vaatteita olikin noin paljon! Olisin ajatellut, että niitä olisi vähän vähemmän.  Treenipaidoistahan suurin määrä noista tulee. Vaikka voisi luulla, että shoppailen niitä usein, niin se ei ole kyllä totta. Suurimman osan paidoista oon tainnut saada juoksutapahtumista ja lahjaksi :) Toisaalta noitten treenipaitojen suuren määrän vuoksi en olekaan pyrkinyt ostamaan uusia treenipaitoja, vaikka kaupassa joku paita on näyttänyt kivalta. Jos haluan ostaa uuden treenipaidan niin sen pitää olla ihan älyttömän hieno omasta mielestä!



Pitkiä salihousuja saisi olla enemmän, jottei niitä tarvitsisi olla koko ajan pesemässä :'D Shortseja käytän yleensä vain jumpassa, joskus satunnaisesti salilla. Treenirintsikoita voisi olla kans enemmän, en vaan löydä sellasia kivannäköisiä tavallisista vaatekaupoista. Tai ainakin suurin osa on sellaisia ihan toppeja, joista varmasti paistaisi nännit läpi ja sellasia en halua salilla käyttää! Tosin ehkä kannattaisi katsoa vain innokkaammin niitä eikä vaan mulkoilla hyllyjä! Porissa kyllä kokeilin yhtiä, mut mun mielestä niissä ei ollut tarpeeksi tukea. Tai sitten kannattaisi vaan käydä vaikka ihan rintaliiviliikkeessä ostamassa kunnon treenirintsikat. 



En nyt haasta tähän ketään, koska tää haaste kiersi monessa blogissa silloin melkein 2 vuotta sitten. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan tän haasteen kannalta siis ;)

Onkos teidän mielestänne mulla treenivaatteita paljon vai vähän? Kuinka paljon treenivaatteita teillä on?

14 kommenttia:

  1. Mä osasin kyllä odottaa, että sulla olis noita aika paljon! :) Ei nyt kuiteskaan mitenkään ylipaljon musta. Noita treenipaitoja vaan tulee jostain lisää, jännä homma. Mä kyllä haaveilen uusista paidoista ja housuista ja kaikista kivoista uusista treenivaatteista muutenkin, mutta tää osasto on nyt kategoriassa sitten-kun-palkka-tulee -hankinnat. Jostain syystä niitä hankintoja on tosi helppo keksiä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, niitä tulee varsinkin juoksutapahtumista ja äiti yleensä ostelee mulle treenipaitoja lahjaksi :D

      Hankintoja on kyllä aina helppo keksiä ;) Mutta tosiaan pitää välillä noita rahahommeleita miettiä!

      Poista
  2. Miun mielestä ei tuo niin paljoa ole, kuitenkin reenaat sen verran paljon että varmasti noille on käyttöä :)

    Ja mitä omiin reenivaatteisiin tulee, niin tietysti vähän siitä riippuen et mitkä kaikki lasketaan, niin onhan niitä aika paljon. Pelkästään reenipaitoja on täällä miulla (plus muutamat kotikotona vielä lisäks) varmaan joku 50 kpl :D Tuohon on laskettu siis myös semmoset kisoista/tapahtumista saadut puuvillapaidat, mitä käytän lähinnä salibandyreeneissä. Mutta varmaan reilusti yli sadan mennään :D nimim. omistan ehkä noin kymmenen paria lenkkareita mutta vaan parit korkokengät :D jotain ehkä kuvaa myös se, että miulla on kaks isoa vaatekaappia, toisessa on ns. normivaatteet, toisessa reenivaatteet ja alusvaatteet :D Yritän perustella tätä itelleni sillä että kuitenkin reenaamisen lisäks käytän niitä reenivaatteita myös töissä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No on kyllä niille käyttöä, että ovat kyllä kaikki ihan tarpeeseen :)

      Mä osasinkin vähän kuvitella, että sulla niitä treenivaatteita aika paljon :) Kuitenkin kun kilpakävelyä ja salibandya plus kaikkea muuta harrastat!

      No hei, jos niitä treenivaatteita käyttää vähän väliä, niin saahan niitä olla paljon ;)

      Poista
  3. Voi apua, sulla on miun mielestä tosi vähän treenkvaatteita! :D Tai siis, tiedostan kyllä että mulla on niitä ihan liikaa ja oonkin nyt myynyt niitä ihan reippaasti pois. Mutta siis kyllähän tuollakin määrällä pärjää jos jaksaa pestä pyykkiä usein :D Eniten hämmästelen tuota treenirintsikoiden määrää, miten ihmeessä pärjäät kaksilla? Nolottaa melkein sanoakin että kaikki mulla pelkkiä yläosia on varmaan enemmän kuin sulla kaikki urheiluvaatteet ja kengät yhteensä.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihhhii, mun mielestä noita paitoja on ainakin paljon :D Treenihousuja ja muita nyt ei niinkään. Pärjään kaksilla, ku oon siihen tottunut ja muistan aina olla niitä pesemässä :D

      Heh, no jos niille kaikille treenivaatteile on käyttöä niin eihän niiten suuri määrä nyt niin kamalaa oo ;)

      Poista
  4. Treenivaatteitahan ei koskaan voi olla liikaa ;) Siitä huolimatta mie en varmaan edes uskaltais laskea paljonko niitä itelläni on tällä hetkellä :D

    Kiva kun teit tämän haasteen, ja itse asiassa täähän tuli oikein hyvään aikaan kun sama haaste ei kierrä sadassa blogissa samalla kertaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ei niitä kyllä voi olla liikaa, kun niille on käyttöä ;) Heh, onkohan sulla treenivaatteet tulpaantuneet vai peräti triplaantuneet ;)

      Se on kyllä totta, että ehkä nyt tällasen haasteen jaksaa lukeakkin, ku ei ole monessa eri blogissa tätä samaa haastetta :)

      Poista
  5. Joo munkin mielestä tuo on aika vähän! Itselläkään ei mitään hirveää määrää ole, mutta enemmän kyllä kuin tuo sun kaapista löytyvä määrä. Yhdyn edellisen kommentin ihmettelyyn tuosta rintsikoiden määrästä. :D Kun mulla on kuudet urheilurintsikat ja just mietin, että tarvis vielä yhdet lisää. :D No joo, mä kyllä kuljen niissä aina.. :p Puhtaissa siis! :D Ovat vaan paljon mukavammat kuin normirintsikat.

    Mut eihän niitä vaatteita tosiaan hirveitä määriä tarvita, varsinkaan sisäliikuntaan. Mulla toki on paljon ulkoiluvaatteita erilaisille keleille vielä sisätreenivaatteiden lisäksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon vaan tottunut et on vaan nuo pari :D En oo löytänyt sellaisia itseä miellyttäviä tai sitten en oo vaan katsellut tarpeeksi innokkaasti ;)

      Ei sisäliikuntana kyllä nyt hulluna vaatteita tarvitse. Helpottaa kyllä pyykkiruljanssia kun on useampi vaate ettei tarvitse olla koko ajan pesemässä :)

      Poista
  6. Juu, munkaan mielestä ei oo paljon :D Mulla on tyyliin joku 6 pantaa, 7 urheilurintsikat, joku 7 paria urheilukenkiä ja viis buffia (tosin ne on melkein kaikki saatuja, ja tulee lisää!), joten siitä tulee jo melkein sun määrä :D Hahaha! Mut juu, mäkin ihmettelen, miten pärjäät kaksilla urheilurintsikoilla ;) Mä inhoon laittaa niitä päälle kahta kertaa putkeen, jos ne on vähäänkään ollut hikiset!

    Mut tosi vähän sulla on, vaikka toki ei salitreenissä niin paljon tarttekaan vaatteita kuin pääasiassa ulkoliikuntaa harrastava ihminen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä ne kyllä laske buffeja treenivaatteiksi tai ne kuuluu varmaan tuohon muu-luokkaan :D Itsehän oon nyt vasta alkanut käyttää juoksulenkeillä buffeja, ku on kuitenkin viileetä, mutta en halua pipoakaan käyttää.
      Kyllä mun pitäis noita urkkarintsikoita ostaa vähän lisää ;)

      Joo, ei salitreeniin niin hulluna niitä treenvaatteita loppujen lopuksi tarvitse :)

      Poista
  7. Mun on pakko kans todeta, ettei sulla nyt niin hirveän paljon treenivaatteita ole. Mä en uskalla ees laskea omiani... Nuo sun liilat treenihousut on tosi kivat. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon selvästi saanut armahduksen mun treenivaatteiden määrästä :)

      Kiitos :)

      Poista

Kiitos kommentistasi :)