sunnuntai 31. toukokuuta 2015

Ihana viikonloppu!

Perjantaina töistä tullessani aattelin et jes perjantai, kunnes kotona kissojen kanssa lattialla istuessani tajusin,  et täällä kotonahan mä vaan nökötän ihan kuin kaikkina muinakin päivinä! Tuli kamalan yksinäinen olo ja väsyttikin hirveästi, koska Jackson oli kahtena edellisenä yönä valvottanut mua. Olin suunnitellut lenkille lähtöä, mutta jätin senkin väliin väsymyksen takia. Teki mieli vaan mököttää, mutta sitten otin itseäni niskasta kiinni ja suuntasin kauppaan ja aattelin et ihan kiva on tällänenkin päivä et ehdin katsoa niitä Emmerdaleja, joita en oo aiemmin ehtinyt katsoa. Toki turhaa oli myös harmitella yksinäisyyttä, koska olisin voinut käydä Kouvolassa bilettämässä, mutta en yksinkertaisesti jaksanut sinne asti lähteä.

Perjantai-fiilis vs lauantai-fiilis


Lauantaille mulla oli kuitenkin tekemistä sen perus syö-treenaa-ulkoiluta kissat-ohjelmalle. Oltiin nimittäin sovittu Suvin kanssa lenkkitreffit, kun hän oli täälläpäin käymässä.  Aiemmin oon tavannut Suvin vain äkkkiä HHM:n vesipisteellä eli ei oikeastaan olla juteltu livenä. Juttu lähti kyllä ihan heti luistamaan, kun kohdattiin ja papatettiin koko kävelylenkin ajan ja lopun illankin. Suvilla oli myös mukana super söpöt koiransa, jotka olivat kyllä ihan super reippaita lenkkikavereita. Reippaampia kuin minä :D  Suvi näytti mulle mistä täältä löytyy kuntopolku ja en todellakaan olisi varmasti sitä yksikseen löytänyt. Sen verran jännässä paikassa se mun mielestä oli. Polkuja löytyy kyllä paljon ja ihan mahtavaa, et pääsen vihdoin pois asfalttiviidakosta. Huomista lenkkiä odotellessa :)

Oli kyllä tosi kivaa tavata Suvi ja kotiin tullessa mulla oli kyllä huippu hyvä fiilis ja sovittiin et kyllä tavataan ehdottomasti uudestaan, kun ollaan samoissa maisemissa. Kyllä tää blogimaailma on huippu, kun tutustuu tätä kautta uusin samanhenkisiin ihmisiin :)


 
Tänään saatiin kissojen kanssa vieraita Mikkelistä, kun Sofia ja Madde tulivat käymään. Kissat olivat kyllä alkuun hieman epäkohteliaita, kun toivottivat Madden kylään jättiläisiksi pörhistyneitä, mutta loppu päivä sujuikin hyvin kissojen ja Madden välillä.  Vaihdeltiin pitkästä aikaa Sofian kanssa kuulumisia ja oli kyllä hirmu kiva päivä. Käytiin tutustumassa hieman tarkemmin tänne mun huudeille, kun koitettiin ettiä jotain ruokapaikkaa. Suunnattiin lopuksi kuitenkin tutulle ja turvalliselle ABC:lle. Ah mitä maalaisromantiikkaa :D Siis aina ennen, kun olin maalla serkkujen ja mummon luona sukuloimassa niin käytiin aina ABC:lla ekaksi syömässä :D Siellä kun oli paikkakunnan ainoa ravintola!


Sovittiin, et tuun joskus tekemään päiväreissun Mikkeliin ja joku kerta Sofia voisi tulla ihan yökyläreissulle Madden kanssa tänne mun luo :) Pitää vaan pyytää Anttia laittamaan yksi varastossa oleva ovi paikalleen et kissat ja Madden voi sitten yöksi erottaa ettei tarvi vähän väliä heräillä et mitä ne säätää.  Kissat kyllä antaa Saran  kyllä nukkua yönsä rauhassa, mutta kun on uusi koirakaveri niin sitten saattaa se pomotusvaihe olla päällä enemmän kissoilla.


Päivän päätteeksi kävin tänään vielä salilla tekemässä selkä-hauis-ojentaja-vatsa treenin. Oon osallistunut muuten Tikiksen Booty-haasteeseen ja oon suorittanut sen aina salitreenin alussa. Tänään, kun vuorossa oli lantionnostoja yhtenä liikkeistä, niin mua alkoi salilla nolottamaan niitten tekeminen! Ihan hassua, kun ihan normaali liike se on, mutta jotenkin vaan alko nolottamaan. Huoh. Viimeksi tein sitä siis kotona. 

Mut oon kyllä tosi paljon tykännyt tosta Booty-haasteesta :) Punnerrushaasteeseen mulla meni silloin hermo ja vatsahaasteeseen en todellakaan halunnut osallistua, kun se punnerrushaaste ärsytti edelleen. No pyllyähän on aina kiva treenata, niin päätin ottaa tähän osaa ;)


Tänään sain kyllä tehtyä ihan älyttömän hyvän käsitreenin ja kädet on kyllä niin väsyneet, että tän postauksen kirjoittaminen tuntuu jo liian raskaalta! Tää olikin vika treeni ennen huomenna alkavaa kevyttä viikkoa. Ihan hyvillä mielin kyllä otan kevyen viikon vastaan :) Tosin yksi ei niin kevyt treeni mulla ei ole, kun käyn huomenna sen 10 kilometriä juoksemassa.

Ootteko osallistuneet Booty-haasteeseen? Toivottavasti teilläkin on ollut tosi kiva viikonloppu :)

2 kommenttia:

  1. Kiitoksia itsellesi lenkkiseurasta! Oli mukavaa ja otetaan tosiaan uusiksi! :) Hyvä, että sun sunnuntaikin oli kiva!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Otetaan kyllä ehdottomasti uusiksi! Oli kyllä tosi mukava viikonloppu :)

      Poista

Kiitos kommentistasi :)