lauantai 23. toukokuuta 2015

Mitä rakastan itsessäni?

Nyt on aika taas toteuttaa aikoja sitten saatuja haasteita. Tällä kertaa vuorossa on Mitä rakastan itsessäni haaste. Anna haastoi mut tähän haasteeseen aikoja sitten 2013 marraskuussa! Onneksi muistin suunnilleen mihin aikoihin olin haasteen saanut, joten ei tarvinnut ihan hulluna Annan blogin syövereitä kaiveilla niin kuin treenivaate-haasteen kanssa.

Tässä haasteessa listataan siis viisi asiaa, joita rakastaa itsessään. Itsellä nämä ei ole missään tärkeysjärjestyksessä ja sekoitan mukaan niin fyysisiä kuin päänsisäisiä piirteitä.




1) Kulmakarvat
Hhaha, kuulostaa varmaan hassulta, mutta oon tosi tyytyväinen mun kulmakarvoihin :D Ne on luonnostaan melko tummat, joten en ole koskaan kokenut tarvetta värjätä niitä tai meikata niitä en edes tiedä miten kulmakarvoja meikataan.  Mun kulmakarvat on myös kivan muotoset tosin sen ansiosta, kun kävin 15 kesäisenä kosmetologilla nypittämässä mun kulmat muotoon. Sen jälkeen ei ole tarvinnut kuin siistiä niitä.

2) Minä en hylkää
En todellakaan luovuta helposti ihmissuhteissa. Jos on jonkun kanssa ristiriitoja, niin pyrin ne selvittämään. Mulle läheiset ihmiset muodostuvat niin tärkeiksi, etten halua heittää hanskoja helposti tiskiin. Kuitenkin useimmat konfliktit on selvitettävissä ja jos itse olen tullut loukatuksi niin en jaksa vihoitella koko loppu elämää, vaan haluan myös selvittää asian.  Jotain se ainakin kertoo, että ollaan edelleen parhaita ystäviä bestikseni kanssa, johon tutustuin 6-vuotiaana. Aikamoiset teini-iän kasvukivut ja riidat ollaan yhdessä kuljettu :D Toki mulla on elämässä taakse jääneitä ystävyyssuhteita, mutta niiden kanssa on vaan käynyt niin, että ollaan kasvettu erillemme.


 

3) Pituus
Omasta mielestäni olen kyllä just sopivan pituinen :) En tunne itseäni liian pitkäksi enkä liian lyhyeksi.  Vaatteitakaan hankkiessa  pituus ei ole koskaan ollut ongelma. Toki joskus kaupan hyllyllä on vaikeaa, jos tuote on ylähyllyllä ihan perimmäisessä nurkassa, mutta sitä nyt ei onneksi tapahdu ihan liian usein ja kyllä hätä keinot keksii! Mutta tosiaan, tykkään olla 165,5 senttiä pitkä!

4) Sosiaalisuus
Musta on älyttömän mukavaa olla sosiaalinen! On kivaa, kun tutustuu helposti uusiin ihmisiin ja tulee helposti toimeen muiden kanssa. On myös mukavaa huomata, että oon helposti lähestyttävä ainakin silloin, kun mun perusilme ei ole vihainen. Tykkään vaan niin paljon, kun tutustun uuteen tuttavuuteen ja sitten höpötellään vaan jatkuvasti taivaan ja maan väliltä asioista.

 Vaikka en tärkeysjärjestykseen ole näitä juttuja pistänyt niin kyllä sosiaalisuus on mun mielestä mun parhaimpia piirteitä.
 


5) Keskitien kulkija
En ole mikään ääripäiden ihminen vaan enemmän sellainen keskitien kulkija ja tykkään siitä itsessäni. Se vaan jotenkin sopii mulle tosi hyvin ja oon huomannut, että se sopii myös hyvin yhteen mun läheisten kanssa. Jos otetaan vaikka esimerkki, että lähden mielelläni treenaamaan kavereiden kanssa, mutta lähden myös mielelläni syömään kakkua kavereiden kanssa. Eli se ei ole joko tai vaan molemmat ja kohtuullisissa määrin. Toki herkkujen kanssa ei aina olla kohtuullisuuden rajoissa ;)


Tämä haaste on myös kiertänyt paljon blogeissa, mutta mielestäni haaste on niin mukava, että pistän sen mielelläni eteenpäin. Eli haastessa kuuluu haastaa 5 bloggaajaa. Minä haastan Sofian, Suvin, Heidin, Hannan ja Lauran!

Toki tätä haastetta voi toteuttaa myös ilman, että kukaan on siihen haastanut tai vaikkei ole blogiakaan! Turhan usein eivät varsinkaan suomalaiset kauheasti itseään kehu, joten ehdottomasti kannattaa näitä asioita itsessään pohtia :)

4 kommenttia:

  1. Jostain syystä oon ajatellut sun olevan lyhyempi kuin oletkaan. :D Ootkin mua pari senttiä pidempi. :)

    Tää on tosiaan kiva haaste ja on rohkeaa kirjoittaa näitä julkisesti. Toisaalta taas, miksi sen pitää olla niin, että on helpompi julkisesti haukkua itseään kuin kehua... Mä otan haasteen vastaan, mutta pohdiskelen ihan itsekseni vain.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hhaha, oon tällainen keskipituinen ;)

      Kyllä mä epäilin et tän haasteen kirjottaminen olisi vaikeeta mut itseasiassa se ei ollutkaan :) Olisin keksinyt enemmän juttujakin :D Mut piti kyllä keskittyä etten vähätellyt näitä juttuja tai kääntänyt niitä negatiivisiksi :'DD
      Ota ehdottomasti, näitä juttuja on hyvä miettiä :)

      Poista
  2. Noi sun keksimät jutut oli kyllä tosi hyviä! Musta toi keskitien kulkija on ihan huippuoivallus! Näitä täytyy miettiä hetki, mutta enköhän tämän jossain vaiheessa toteuta ihan postauksenakin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli kyl kiva tajuta se, kun tykkään itsestäni just siitä etten oo joko/tai ihminen (toki joissain asioissa tietty) vaan sellanen omalle tyylille sopiva keskitienkulkija :)

      Ootan kyllä sun postausta tästä :)

      Poista

Kiitos kommentistasi :)