keskiviikko 13. toukokuuta 2015

Rasvaisempi kesäkunto

Tänään aloin pakkailla vaatteita muuttoa varten. Pakkaillessa päätin kokeilla mun bikineitä, koska nyt olisi vielä aika hyvä mahdollisuus käydä ostamassa uudet ennen muuttoa. Toki Kouvolassakin on vaatekauppoja, mutta täällä Joensuussa ne on nyt lähempänä, kun Kouvolassa en missään keskustassa asu.  Biksuja kokeillessa kauhistuin kuinka alaosa puristi hyvin epäimartelevasti mun jenkkakahvoja ja sai miettimään et miten nyt tällain ku viime kesänä ostin alaosan ja se oli ihan hyvä. Valittelin Antille jenkkiksistä ja muutenkin et lihaksen sijasta mulle on kertynyt vaan läskiä. Päätinkin sitten kokeilla erityylistä biksun alaosaa ja se ei puristanutkaan jenkkakahvoja.

Vasemmalla nyt ja oikealla syksyllä
Loppujen lopuksi päädyin kuitenkin siihen tulokseen, että tykkään mun kropasta tällaisena ja parempi on ostaa sellainen biksujen alaosa, joka ei tuo itselle ikävää läskit puristuu oloa.  Eihän sitä normaalejakaan vaatteita käytä sellaisia, jotka  omasta mielestä ei sovi kropan muodoille. Kun ei mieti sitä, että miltä salilla kävijän tai liikkujan tulisi näyttää vaan miettii mitä itse on itsestään mieltä, niin voin sanoa olevani tyytyväinen. 

En halua missään nimessä kuulostaa siltä, että oon aina valittamassa et yhyy koskaan ei ole hyvä. Syksyllä kirjoittelin siitä kuinka olin kesällä laihtunut ne pienetkin lihakset pois ja nyt pohdin mun rasvaisempaa kuntoa. Itsehän olen massaa halunnut kasvattaa ja tähänhän olen pyrkinyt. Mutta silti muutokset vaatii vain totuttelua.  Lähtökohtaisesti oon tyytyväinen mun ulkonäköön, mutta jos alan miettimään kauneusihanteita ja sitä miltä salimuikkelin ”pitäisi” näyttää, niin tuleehan siitä ulkonäköpaineita. Joten nyt on viimeistään aika heittää sellaiset ajatukset romukoppaan! Oon niin kyllästynyt tähän mun mahakriisiin, joka on mun mielestä vähän väliä naurettava, joten nyt se saa luvan unohtua!


Mikäs sen parempi tapa on unohtaa mokomat ajatukset on kuin käydä treenaamassa :D Mulla oli tänään jalkatreeni ja en ookkaan täällä blogissa kertonut mun nykyisen jalkatreenin sisältöä.

Mun tän päivän jalkatreeni näytti tältä:

-Smith-kyykky 3x10 1x8
-SJMV 1x10 2x6 1x10
-Yhden jalan prässi  2x12 1x14
Supersarja
-Reidenkoukistus  2x10 1x8
-Reidenojennus 2x10 1x7

-Sumokyykky 3x8 1x10
-Pohkeet smithissä 1x15 1x12
 
Omasta mielestä jalkatreeni on aika pakara ja takareisi painotteinen , mutta ne kaipaakin treeniä ja toisaalta tykkään kyllä treenata niitä myös :D Jalkatreeni on sopivan napakka ja siihen menee tunti tai vähän yli. Yleensä teen sumokyykyn ennen supersarjaa, mutta sumokyykky paikalla oli joku sillä aikaa tekemässä omaa treeniään, niin vaihdoin sitten liikkeiden paikkaa. 

Ilme oli oikeasti niin jäätävä, että ette edes halua nähdä sitä :D

Tänään kokeilin taas blogista jalkatreenivinkkiä. Heidin blogista luin, että nojaamalla takareisilaitteessa eteenpäin saa paremman tuntuman takareisiin. Mulla on välillä vaikeuksia Viilingin takareisilaitteen kanssa ja mielelläni kokeilin tyyliä, millä saa paremman tuntuman takareisiin ja omasta mielestä se toimii! Piti vaan varoa ettei nojaa liikaa eteenpäin. Tätä tyyliä ehdottomasti aion jatkaa, toki riippuen millainen kesäsalin takareisilaite on :D

Pohkeita tykkään kyllä kaikista eniten tehdä smithissä. Siinä saan vaan ihan älyttömän hyvän poltteen pohkeisiin. Pohjeprässissä polte on myös jäätävä, mutta musta tuntuu etten etene siinä ollenkaan. Ehkä mulla on alun perin liian isot painot siinä ja pitäisi alottaa pienemmästä painosta. Jalkaprässissä taas en tykännyt yhtään tehdä pohkeita. Pohkeet mulla on kyllä tosi heikot! Vähän ku lisää painoa, niin polttaa ihan hulluna.
 
Miten te suhtaudutte kroppanne muutoksiin? Toisaalta nää fiilikset tuntuu itselle niin oudoilta, ku ne on toisaalta ihan turhia :P

4 kommenttia:

  1. Hyvältä näytät nyt :)! Minuu ahisti vähä aikaa sit aika paljonkin oma ulkonäkö ja kroppa mut nyt alan olla enemmän fine :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos :)

      Kiva kuulla, että sulla on nyt parempi fiilis kroppas ja ulkonäön suhteen :) Itse uskon, että omalla kohdalla stressi heijastuu myös näihin fiiliksiin ja sitten kun se helpottaa, niin on myös oman kroppansa kanssa enemmän sinut :)

      Poista
  2. Hei hyvä että vinkki toimi! Jotenkin se tuntuu eristävän ne takareidet paremmin. Jonkun bongasin tekevän niin ja piti tietty heti kokeilla itekkin. ;)
    Kroppamietteet on ihan tosi tuttuja. Yllättäen ollaan näissä asioissa samassa paikassa. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No toimi kyllä :D Kun on ollut ongelmia tuon Viilingin laitteen kanssa, kun sen säätäminen on niin hankalaa, niin oli kiva et löyty hyvä asento siinä :)

      Yllättäen :D No molemmilla on se ministä isommaksi meininki, niin varmasti aika samoja fiiliksiä käydään läpi :D

      Poista

Kiitos kommentistasi :)