tiistai 5. toukokuuta 2015

Vihdoinkin se saapuu!

No kevät nimittäin vai onko se kesä jo pian ovella? No tyydytään nyt alkuun ainakin kevääseen ;) Viime viikolla kyllä tuli vielä lunta ja räntää, mutta kyllä viime päivät on näyttäneet jo siltä, että kyllä se kevät vielä saapuu! Oon voinut käyttää jopa mun kevyttä nahkatakkia, jota yleensä käytän vaan kesällä ja alku syksystä. Kissoillekin laitoin tänään punkkiaineet ja voi niitä sydän juuriaan myöten loukkaantuneita karvalapsia, kun paketissa ei ollutkaan namia vaan kamalan hajuista litkua! Huomenna vielä madotus ja kissatkin on kevät kunnossa :D


Ens viikolla koittaakin se muutto etelään ja siellä taitaa kevät jo kukoistaa kunnolla. Tosin nurmikon suhteen toivon ettei se kasvaisi kauhean nopeasti, kun ei mulla ole siellä ruohonleikkuria! Toivottavasti mulla on ystävällisiä naapureita, jotka suostuvat lainaamaan nurmikonleikkuriansa bensakuluja vastaan! En oo tosiaankaan vielä aloittanut pakkaamista ja on vähän sellainen fiilis, että en tiiä mitä pitäisi pakata mukaan :'D Tai kyllähän mä tiiän mitä aion ottaa mukaan, mutta en tiiä milloin pitäis alkaa pakkaamaan ja en haluais pakata liikaa tavaraa mukaan, kuten Imatralle muuttaessa. Tai siis liikaa vaatteita taisin pakata mukaan ja nyt kyllä tiiän etten niin paljoa niitä tarvitse. Pitäisi vielä käydä jostain kaupasta käydä kyselemässä banaanilaatikoita ja se peräkärrykin pitäisi varata. Toisaalta en viitsi liikaa murehtia muutosta, kun loppujen lopuksi se ei ole niin iso juttu, kunhan en pakkaa liikaa tavaraa!


Haikeathan fiilikset tässä alkaa olla, koska muuton jälkeen oon seuraavan kerran takaisin Joensuussa vasta syyskuussa. Tuntuu etten ole ehtinyt kunnolla hyvästelemään ystäviä tai edes sisäistämään, että oon tosiaan kesän pois kaukana kotoa! Toisaalta taas Kouvolassa odottaa uudet haasteet ja mun on välillä jopa mahdollisuus nähdä mun perhettä joka viikko, joten siellä on jotain mitä odottaa.  Eli hieman ristiriitaisissa tunnelmissa täällä muuttoa oottelen.



Mutta kun vielä täällä ollaan, niin totta kai aion nauttia täällä olevista liikuntamahdollisuuksista, kun vielä voin :) Tänään olin joogailemassa toiseksi viimeistä kertaa. Voi herran jestas muuten miten mulla on lonkankoukistajat jumissa! Siis pyöräillessä on välillä tosi inhottavaa, kun jos pitää pysähtyä oottamaan pääsyään suojatielle ja lonkankoukistaja rusahtaa siinä. Tänään tehtiin joogassa sellaista sammakkoliikettä ja voi jestas sitä rutinaa! En pystynyt edes ihan täydellä liikeradalla tekemään, koska lonkakoukistajiin saattui ihan kaameasti. Ei kiva. Joogaamista tulee kyllä ikävä. Jotenkin kun joogatunneilla liittyy sen kehonhuollon lisäksi se mielen rauhoittuminen ja tiiän etten tosiaankaan saa samaa fiilistä itsekseni venytellessä.  Hahhah, ehkä pitää opetella kesän aikana meditoimaan!  Tai sitten juoksemisesta tulee sitä mun mielen terapiaa :)


Blogilista muuten lopettaa toimintansa 1.6.2015. Sehän ei vaikuta mun blogiin mitenkään paitsi että blogia ei voi enää seurata sitä kautta. Kauhean monta blogilistan kautta seuraajaa mulla ei ole, mutta kuitenkin haluan kysyä sitä, että kiinnostaisiko blogilistan kautta seuraavia seurata blogia jonkun vastaavan sivuston kautta? Käsitykseni mukaan on olemassa myös muita blogilistan kaltaisia blogien seuraussivustoja. Toki blogia voi seurata Bloglovin’in kautta ja Bloggerin kautta, mutta kiinnostaako jotakuta seurata blogia jotain muuta kautta? Otan ideoita mielelläni vastaan !

Pahoittelen jos blogi on tän parin viikon ajan muutto sitä ja muutto tätä tai Kouvola sitä Kouvola tätä! Mutta kun ne liittyy mun elämään nyt niin paljon näinä viikkoina ja omaa oloakin helpottaa niistä fiiliksistä kirjoittaminen!

Mitäs muuten tykkäätte uudesta bannerista? Mä oon nyt oikeasti ekaa kertaa tyytyväinen blogin banneriin ja kuva otettiin jopa vielä muuten vaan, ku hölmöilin juoksulenkillä :D Bannerikin on nyt sopivan kokoinen omaasta mielestä. Aiemmat on olleet mun mielestä liian suuria.

4 kommenttia:

  1. Tykkään uudesta bannerista ja myös tuosta tän postauksen ekasta kuvasta, jossa kurkkaat puun takaa. :) Viime viikolla satoi täällä etelässäkin räntää! Mutta samalla tässä viimeisen viikon sisällä on ulkona alkanut vihertää ihan toden teolla, eli kyllä nyt on kevät ja se kesäkin sieltä tulee. :)

    Jooga ois varmaan hyvä harrastus just sen henkisen rauhoittumisen kannalta myös. Jotain keinoja rauhoittumiseen ja stressinhallintaan pitäisi löytää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, että tykkäät :)

      Ai siellä on ollut talvisiakin kelejä, kun itse oon luullut, että siellä on jo melkein kesä :D Mut sieltä se tulee ;)

      Se on kyllä ehdottomasti <3 Jooga kun ei ole mun mielestä mitenkään suorittamiseenkaan tähtäävää vaan tehdään sen verran mihin keho sinä päivänä pystyy :)

      Poista
  2. Hieno banneri!

    Onhan tuo muutto suht iso juttu, vaikka vaan väliaikaista onkin. Mut onhan syyskuuhun pitkä aika. Eli ihan ymmärrettävää, että siitä tekee mieli kirjoittaa. Mielelläni luenkin sun aatoksia siihen liittyen. :)

    Peukku meditoinnille! :D Mä oikeasti joskus heikoimpina (siis kipeimpinä) hetkinä plen yrittänyt sitä(kin), mutta eihän siitä mitään tullut. :D Mun on niin vaikea pysähtyä. Joogan loppurentoutuskin on jo ihan riittävän hankala, ja siinäkin ajatukset harhailee, minne sattuu. :p Joo, tiedän, että sitä rauhoittumista olis ihan terveellistä harjoitella..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)

      No niin se kyllä on :D! Koti jää taakse ja pääsee itselle ihan uuteen ja outoon ympäristöön! Kiva, että sua kiinnostaa kuitenkin mun fiilikset siitä :)

      No itse on kyllä vaikeaa tuosta noin vaan pysähtyä ellen sitten pysähdy päiväunille :'D Kyllä loppurentoutuksissa välillä mielessä pyörii hulluna ajatukset, mutta pitää vaan yrittää silloin unohtaa ne :)

      Poista

Kiitos kommentistasi :)