maanantai 13. heinäkuuta 2015

Mitä mulle kuuluu?

Ohhoh! Innostuinpas nyt postailemaan :D No, nyt kun pidin tuossa omaan makuun suhteellisen pitkän postaustauon, niin olisi ihan hyvä mielestäni päivitellä kuulumisia.

Töissä oon nyt sitten kokonaan vetovastuussa, eikä se ole kauhistuttanut mua niin kuin töitä aloittaessa pelkäsin. Onhan täällä tullut oltua jo yli kuukausi ja oon hommia pyörittänyt jo jonkin aikaa, vaikkakin taustatuki on ollut aina tavoitettavisssa.
Oon tosi hyvin viihtynyt töissä ja mulle onkin tosi tärkeätä, että töihin on aina mukava mennä :)


Kävin täällä myös aikoja sitten kampaajalla tai ainakin siitä tuntuu olevan ihan hitsin pitkä aika! Suuntasin lopulta Kouvolan keskustaan kampaajalle, kun täällä mun asuinseudulla kaikkiin kampaamoihin oli ihan hullut jonot, mikä oli mielestäni ihan hassua :D Päädyin lopulta City Salon Parturi-Kampaamo Galleriaan Tanjan käsiteltäväksi. Googlettelin siis eri kampaamoja ja etsin Facebookista Kouvolan kampaamoja, koska halusin nähdä millaisia hiustaikoja kampaamoissa on tehty. Löysin sitten kyseisen kampaamon, se oli lauantaina auki ja kaverini vielä suosittelikin sitä.



Alkuun mun hiukset sai aika karun tuomion, kun ne oli sävyltään niin lämpimät, hiukset oli edelleen latvoista vähän tummemmat ja hiukset oli ihan älyttömän kuivat. Aattelin ettei mun hiuksia suostuta edes vaalentamaan, ku ne on niin kurjassa kunnossa :'D Onneksi se kuitenkin onnistui! Tanjalla oli kiva uusi idea, että tyvi värjättiin tummemmaksi ja muualta sitten vaaleammaksi. Näin juurikasvu ei näy sitten niin herkästi ja hiukset näyttää heti värjäyksen jälkeen luonnollisemmilta eikä niin värjätyiltä, jos tyvikin on ihan vaalea.

Tykkään kyllä tästä "uudesta" tukasta tosi paljon ja kampaamoreissukin oli kiva, kun aika meni Tanjan kanssa jutellen eikä ollut mitään awkward fiiliksiä :D Itseasiassa mun ois tarkoitus käydä vielä ennen Joensuuhun muuttoa tuolla kampaamossa, koska en jaksa etsiä Joensuusta uutta kampaajaa (en siis ole vaihtamassa Heiniä mihinkään)




Kissoista taas sen verran, että enää en ulkoiluta niitä samaan aikaan. Jackson onnistui 2 kertaa repimään itsensä valjaista irti ja en halua ottaa enää sitä riskiä, että se karkaa ja katoaa tai pahimmillaan jää auton alle. Onneksi se on niin kotiutunut, että viimeksi juoksi suoraan kotiovelle. Ekalla kerralla se juoksi lähipusikkoon, kun lokki alkoi kiusaamaan sitä.

Korppu taas on nyt vähän kipeänä :( Lähdettiin lauantaina päivystykseen, kun se sai ihan hirveästi yskäkohtauksia. Se oli siis viime maanantaina ruohoa syödessään yrjönnyt ja vetänyt oksennusta hengityselimiin (tai siis niin epäilin ja lääkäri vahvisti et luultavimmin niin on käynyt) . Sen jälkeen se yski aina välillä, mutta lauantaina se meni niin ikäväksi, että lähdettiin eläinlääkärille. Pelkäsin, et sillä on jotain kurkussa jumissa tai sille on iskenyt astma tai jotain muuta kamalaa. Nyt se on sitten antibioottikuurilla hengitysteissä/keuhkoissa olevan tulehduksen takia. On se edelleen yskinyt, mutta ei ole onneksi ollut kuin lauantaina ja antibioottikuuria on vielä pitkälti jäljellä.

Jos jotain hassua tuosta voi ajatella, niin olihan se vähän hauskaa, kun mentiin Korpun kanssa taksilla eläinlääkäriin ja sieltä takaisin :D Kun ei mulla ole autoa ja Antti oli tulossa vasta myöhään mun luokse. Äiti ei voinut heittää meitä perheessä olevan allergian takia ja ei nyt julkiset sinne eläinlääkärille kulkenut. Mentiin sitten vaan taksilla. Molemmat taksikuskit olikin sitten kissaihmisiä :D Kannatti siis muutenkin mainita taksikeskukselle, että mulla on kissa mukana.



Treenattua on tullut vaikkei ole tullutkaan blogattua ;) No oon kyllä tässä pari viikkoa ottanut vähän rennommin, kun on siltä tuntunut. Juoksusta oli pikkainen tauko, kun ei jostain syystä yhtäkkiä inspannut yhtään. Nyt kun lokakuun juoksumatka vaihtui puolimaratoniksi, niin tuli helpottuneempi olo! Ei tartte juostakkaan niin pitkiä matkoja lokakuuta varten. Ei sillä, onhan ne pitkikset olleet mun suosikkeja, mut nyt jotenkin on ollut niihin motivaation saaminen vähän hakusessa.

Salitreenit on sujuneet hyvin! Painoissa oon edistynyt, mut kropan suhteen oon ajatellut et nyt ei oikein jaksa keskittyä siihen massan saamiseen. Nyt kesän aikana tapahtuu kropan suhteen mitä tapahtuu. Jotenkin nyt kun oon töissä, niin tuntuu ettei ole aikaa eikä jaksamusta hifistellä syömisten ja treenien suheen. Oikeasti eihän se olisi mitenkään vaikeata, mutta ehkä olen hieman väsynyt siihen jatkuvan kehityksen hakemiseen syksyn ja kevään jäljiltä.

Nyt on kiva, kun voi aamupalaksi syödä vaikka maustamatonta jugurttia ja nami mysliä :) Eikä tarvi mättää rahkaa ;)



Ylitin kuulkaas muuten itseni :D Ostin itselleni synttärilahjaksi Oi Oi Brazilin treenilegginssit! Oon himoinnut Oi oi Brazilin legginssejä ihan sika kauan, mutta en oo kehdannut ostaa sellasia, kun ne on mun makuun aika kalliita. No mummo antoi synttärilahja rahaa ja otin repäisin ja tilasin itselleni housut!

Nää on kyllä ihan sika kivat! Kivan tuntuset jalassa, eikä tosiaan näy läpi eikä edes alushousujen saumatkaan näy näistä läpi :D Että mut voi vastaisuudessa sit nähä aina näissä leggareissa ;)  Nää on kyllä just sellaiset kreisi leggarit, joita oon kaivannut :D

Mukavaa viikkoa teille kaikille <3 Yritin olla kirjoittamatta romaania, mut en tainnut onnistua :'D Onko teillä Oi oi Brazilin leggareita? Onhan ne olleet kestävät? Itse oon onneksi kuullut näistä vaan hyvää! En nimittäin ikinä oo aiemmin ostanut näin kalliita treenihousuja!

4 kommenttia:

  1. Kiva että viihdyt töissä :)! Töissä viihtyminen on kyllä ihan yks elämän tärkeimpiä asioita, kun siellä viettää niin paljon aikaa. Miten muuten sun opinnot, onko paljon jäljellä? ;)

    Kivannäköiset pökät :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itselle on kyllä tosi tärkeetä, että viihtyy töissä :) Aamusin on kiva herätä, kun on kivaa mennä töihin :)

      Mun opinnot on enää gradua ja yhtä kurssia vaille valmiita. Eli kun työt loppuu, niin pitää alkaa täysillä paahtamaan gradun kanssa, että valmistun mahdollisimman pian :D

      Kiitos :)

      Poista
  2. Mulla alkoi tällä viikolla työt parin viikon kesäloman jälkeen ja näin kyllä kaikkia stressin aiheuttamia kummallisia unia sitä ennen... :D Vaikka töissä viihtyis, niin ei sieltä kesälomilta oikein malttaisi palata töihin.

    Oi Oi Brazileista oon kans kuullut hyvää, toivottavasti noi uudet hienot leggarit kestää. :) Voi kunpa vois käyttää pelkästään treenivaatteita töissäkin. :D Ne ainakin istuisi ja olisi mukavat päällä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä pahimpia on ne pari päivää ennen kesälomaa :D Tai siis mulla oli viime kesänä ekaa kertaa elämässäni palkallinen kesäloma ja ennen sitä viikon lomaa niin vikat päivät oli ihan aargghh fiiliksillä, ku ootin jo niin sitä lomaa! Vaikka töissä oli kuitenkin kivaa :)

      Mäki oon kuullut niistä pelkkää hyvää! En oo kuullut ees et ne ratkeaisi tai niihin tulis reikiä helposti. Uskon et kestää, kun mun halvat H&M:n treenileggarit on kestäneet tosi hyvin :)

      No niinpä! Kunpa vois :D Saattais vaan ehkä työkaverit kattoa oudosti, ku tulis noissa töihin ;)

      Poista

Kiitos kommentistasi :)