sunnuntai 29. marraskuuta 2015

Viikonlopun meininkejä

Oonkohan pitkään aikaan kirjoitellut mitään perus miten on päivä tai viikonloppu mennyt postauksia? Tuntuu, että nykyään  kirjoitan vaan treeneistä tai liikuntaan liittyvistä jutuista. Ennen tuli kirjotettua enemmän myös niitä postauksia mitä puuhailin tänään. En tiedä miksi olen rajannut bloggaamisen nykyään enemmän vain treeneihin liittyviksi. Ehkä osaksi sen takia, kun ei mun elämässä tapahdu mitään ihmeellistä :D


No nyt aattelin kirjoittaa ihan kuulumisia! Perjantaina aattelin pitää sellaisen kivan oman päivä, ettei tarvitsisi miettiä opiskelujuttuja tai mitään muutakaan päässä pyörivää. Tekisin vaan kaikkea kivaa :)

Olin varannut itselleni perjantaiksi kampaamoajan, koska juurikasvu alkoi pikku hiljaa paistamaan ja tukka kellertämään :P Täällä Joensuussa jouduin nyt etsimään uuden kampaajan, koska Helinä on lopettanut :( Päädyin varaaman ajan Kampaamo Maretiin Karitalle. Ystäväni on Karitalla käynyt tukkaansa laitatuttamassa ja olen hänen tukastaan aina pitänyt :)


Katottiin vähän, että millaisen sävyn haluun tuohon tyveen ja valitsin nyt vähän tummemman värin kuin viimeksi :) Oli kyllä tosi ihanaa käydä kampaajalla <3 Sai istua rauhassa, lueskella lehteä ja vaan olla. Lopputuloksena vielä sitten tosi kiva tukka :) Tykkään kyllä tosi paljon lopputuloksesta :) Mä tykkään enemmän itsellä siitä, että tyvi on tummepi kuin, että tukka on ihan kokonaan blondi. Omaan makuun hiukset näyttää luonnollisemmilta tällä tyylillä:) 

Kampaamosta suuntasin Isoon Myyhyn, koska oli blackfriday ja ainakin BikBok oli sitä reippaasti mainostanut instagramissa :D Ei sillä et tarvistisin yhtään lisää uusia vaatteita, mutta ainahan tarjouksia on kiva käydä katsomassa. Lisäksi kävin etsimässä lahjaa teini-ikäiselle tytölle Joulupuukeräystä varten.
Päädyin sovittamaan crop toppeja (=napapaitoja) ja päätinkin ostaa maltillisemman version. Tosin kassajonossa kyllästyin ja vein topin takaisin paikalleen, mutta palasinkin melkein heti takaisin ostamaan sen :'D



Oli muuten tosi vaikea koittaa keksiä lahjaa tuntemattomalle. Kassalle päästessäni ostosteni kanssa kysyin vielä myyjältä, että kai teinityttö tykkäisi tällaisesta lahjasta ja myyjä oli samaa mieltä ;)

Ostoksilla mulle kävi joku ihme aivopieru! Ostin tuon kyseisen talvipannan itselleni, kun se oli kohtuullisen hintainen ja näytti kivalle ja oon tollaisesta haaveillut. Pannassa on 10% villaa ja jotenkin aattelin ettei se 10 % ole paljoa ja voinhan mä sen ostaa. Kotimatkalla mua alkoikin jo harmittamaan, kun haloo! Jos syynään kaikki ruokatuotteet ettei niissä oo vaan mitään eläinperäistä, niin miksi ostin villapannan? Mielikuvia alkoi pyöriä siitä kuinka Sastamalan teurastamolla lampaita raahattiin tainnutukseen ja kuinka niitä hakattiin. Kotona ulisin Antille, että oon lampaan tappaja ja viestittelin vielä Heidille, että sama ku oisin käynyt kebabilla :'D
Niin mihin katosi se mun harjoittelen tätä vegaania elämää armollisesti :'D  No tehty mikä tehty ja ens kerralla en sitten osta villatuotetta :D


Perjantaina meidän oli Antin kanssa tarkoitus käydä Roihussa pizzalla (koska sieltä saa hyvää pizzaa kuulemma ja käsitykseni mukaan Joensuun ainoa pizzeria, josta saa vegaanista pizzaa??), mutta olisi pitänyt odottaa yli tunti pizzoja, kun jono oli niin iso. Käytiin Kerubin ovella kyselemässä, että pääseekö sinne eikä sinnekään päästy, joten mentiin nälissämme Heseen :'D Pitäisi siis muistaa, että perjantai-iltaisin Joensuussa on ravintoloissa ruuhkaa!

Korjattiin kuitenkin virhe ja käytiin lauantaina Roihussa ja varattiin varuiksi myös pöytä. Pizza oli tosi hyvää :) <3

Käytiin ennen pizzalle menoa yhdessä uimahallilla tekemässä salitreeni. Kuvia ei tullut otettua, koska porukkaa oli tosi paljon ja mä en enää kehtaa ottaa kuvia salilla, jos on kauheesti ihmisiä :'D
Mun pitäis kyllä jotenkin fiksata tota mun salitreeniä, kun siinä kestää yli tunnin yleensä ja haluaisin kyl tehdä treenin suunnilleen tunnissa. Eilen jäi salilla vatsat tekemättä, kun siivooja jo hätisteli mua pukkariin, kun sali oli menossa 15 minuutin päästä kiinni.
Teen tällä hetkellä siis yksijakoista salitreeniä, kun ei tule käytyä niin usein salilla.


Lauantai-ilta meni sitten enemmän sohvalla röhnöttäessä Korpun kanssa ja Putousta seuratessa. Korppu kun oli niin hellyydenkipeä <3

Ja tuosta crop topista vielä :D Vähän tuli mietittyä et onko nyt kamalan noloa hankkia napapaita, mutta mielestäni se on oikein tyylikäs :) Kun kyseessä on suhteellisen pitkä crop top ja kun käyttää vielä korkeavyötäröistä hametta, niin vatsaa näkyy vain pieni kaistale :)

Mutta oli kyllä taas tosi mukava viikonloppu <3 Uudella energialla taas sitten uuteen viikkoon ja graduttamaan :P 
Kiinnostaako teitä lukea myös tällaisia pälätys-postauksia, jotka eivät niin paljoa treeneihin liity? 
Onko teidän mielestä crop topit ihan noloja vai hyvään asukokonaisuuteen yhdistettyinä kivoja?

4 kommenttia:

  1. Ihanaa, että osallistut Joulupuu-keräykseen :)! Ja mun mielestä toi crop top on kans tyylikäs. Mä oon ollut nuori silloin edellisellä napapaitamuotiaikaan joskus spice girlsien aikakautena, silloisia kuvia ei kyllä voi katsoa pokerinaamalla..!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mä kuulin siitä viime vuonna vähän liian myöhään :( Mut tänä vuonna päätin osallistua ja innostin myös äitinkin osallistumaan :)

      Kiva, että en oo ainoa jonka mielestä tuo on ihan tyylikäs napapaita :D Mä en onneks lapsena käyttänyt napapaitoja :''D Yhden napapaidan ostin kerran, mut en kehdannut käyttää sitä kuin pari kertaa :'D

      Poista
  2. Onhan noi crop topit (haa, opin juuri uuden sanan, mulle ne on napapaitoja :D) sopivaan asuun yhdistettynä ihan hienoja. Varsinkin tuollainen yksivärinen. Uudet hiukset on nätit! :)

    Mun mielestä tuo, ettet pystynytkään suhtautumaan kovin rauhallisesti ja armollisesti siihen osittain villaisen vaatteen ostamiseen, kertoo siitä, että sulle asia on tärkeä ja haluut toimia kunnolla oikein alusta asti. Ymmärrän että harmitti! Mut vahinkoja sattuu, niihin ei maailma kaadu ja aina tulee uusia tilaisuuksia tehdä oikeita valintoja. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mun mielestä on tosi tärkeetä et ne yhdistää sopivaan asuun :) Kiitos :)

      Se on totta, asia on mulle tärkeä ni ärsyttää tollaiset möhlimiset :P Mut onneksi maailma ei siihen kaadu :)

      Poista

Kiitos kommentistasi :)