sunnuntai 6. joulukuuta 2015

Itsepäisyyspäivä

Tänään (eli eilen) vietettiin itsenäisyyspäivää :) Itsellä oli suunnitelmissa melko rento päivä, illaksi oltiin kaverin kanssa sovittu, että syödään herkkuja ja katsotaan linnanjuhlia. Kiireettömästä aikataulusta johtuen päätin, että oon niin reipas, että teen tänään viikon toisen salitreenin tänään. Tavoitteena on ollut treenata 2 kertaa salilla viikossa, mutta sunnuntaisin en ole jaksanut lähteäkkään Tikkarinteelle asti :P


Urheana pyöräilin kaatosateessa, mutta perillä ollessani huomasin, että olin unohtanut mun pin-koodin ja eipä se tietenkään millään muistunut siinä ovella mieleen :'D Eipä siinä auttanut muu, kuin palata kaatosateessa takaisin kotiin. Alkuun aattelin et mä vaan alan tekee ruokaa enkä todellakaan tänään treenaa, kun en päässyt edes salille.
Matkalla kuitenkin mieli muuttui ja päätinkin treenata kotona.


Vähän aika sitten vielä pyysin Anttia viemään punttipenkin muualle, ku se tuntui olevan vaan tiellä eikä kumpikaan meistä käyttänyt sitä :D No nyt oon kyllä treenannut sen avulla kuukauden sisällä jo 2 kertaa, että onneksi se on vielä kotona :D

Oon nyt siis treenannut yksijaksoisella ohjelmalla, koska oon käynyt 1-2 kertaa viikossa salilla niin ei oo järkeä treenata kuin yksijakoisella :D Ongelmana mulla on ollut, että mun treenit vaan kestää omaan makuun liian kauan :'D Ku haluun tehä niin paljon liikkeitä, kun en usein salilla käy :'D Päätin ratkaista kuitenkin asian tutun ja turvallisen Treenibunkkerin avulla! Muistin, että siellä on yksijakoisia treeniohjelmia (joita kyllä suositellaan tekemään esim. 3 kertaa viikossa :D) ja koska oon tykännyt Treenibunkkerin treeneistä, niin päätin tehdä niin :) Ja tosiaan treeniaikaa menee vähemmän ja treenit on kivoja :)


Treenin jälkeen siistin vähän kotia ennen kaverin tuloa ja katselin telkkarista itsenäisyyspäivän ohjelmia. Itsenäisyyspäivä on mun mielestä hieno ja tärkeä päivä ja olen kiitollinen siitä, että meillä on itsenäinen Suomi :) Yläasteella meillä kävi aina veteraani kertomassa tarinoita omasta elämästään koulun itsenäisyyspäiväjuhlissa. Niitä kertomuksia kuunteli aina mielenkiinnolla ja oli hienoa, että veteraani viitsi meidän kouluun tulla vierailemaan.

Kaverin kanssa oltiin sovittu nyyttärimeinkiä herkkujen suhteen ja kaveri olikin ahketoinut vähän enemmän :D Sushia oli ihan hullun paljon ja yllätyksenä oli vielä juustokakku! Syötiin herkkuja, julteltiin ja katsottiin linnanjuhlia :) Oli tosi kivaa :)

Herkkujakin jäi sen verran yli, et huh :D Mun pitää koittaa ne piilottaa oottamaan ens viikonloppua etten puputa niitä pitkin viikkoa :'D

Tää viikonloppu oli kyllä jotenkin tosi rento :) <3 Ehkä yhtenä syynä, että ei tarvinnut miettiä sitä, että pitäis olla lukemassa tenttiin :D Eikä tarvii ens viikollakaan miettiä sitä! Et graduttamisen jälkeen on ihan vapaa-aikaa <3

Millainen teidän itsenäisyyspäivänne oli? Juhlitteko sitä erityisesti vai onko se päivä muiden joukossa?

2 kommenttia:

  1. Kuulostaa kivalta! Mä juhlin itsenäisyyspäivää tenttikirjan kanssa ja enkun esitelmää vääntäen. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli kyllä kivaa :) No onneksi sulla alkaa nyt olla tää lukukausi lopuillaan :)

      Poista

Kiitos kommentistasi :)